Olen ikisinkkumies ja olen alkanut miettimään elänkö ikisinkkuna elämäni? Muita paikalla?
Ihan alkuun sanon etten ole katkera tai vihainen kenellekkään asiasta.
Kerron hiukan itsestäni. Olen reilu kolmekymppinen mies, käyn töissä,olen ottanut asuntolainan, ulkonäköni on luokkaa keskitaso, tykkään olla itsekseni tosi paljon eikä minulla ole mitään mt ongelmia saatika päihde tai peliongelmia.
En ole koskaan ollut sellainen joka etsii naisseuraa enkä ole ikinä ollut se joka flirttailee naisille, naiset on ollu minulle aina ihmisiä siinä missä miehetkin. Parikymppisenä oli ihan muutama "säätö" ja kerran "baaripanon" hommasin. Nyt olen ollut ilman seksiäkin jo 10 vuotta. Haluja minulla on mitkä tyydytän itse kädelläni ja mitään seksuaalista vetovoimaa en tunne miehiin.
Elän varmasti sinkkuna koko elämäni, en edes tiedä miksi parisuhteeseen pitäisi mennä enkä tiedä miten toisen ihmisen kanssa edes asutaan.
Onko tämä teistä outoa?
Kommentit (37)
Outos, jos nyt jotain outoa haluaa etsiä on minusta yksinelävästä sinkkumiehestä se, että ainakin minulle jäi sinusta varsin tasapainoinen kuva. On eriasia elää oman kokemukseni mukaan sinkkuna, niin että kykenee iloitsemaan ja nauttimaan, ainakin enimmäkseen omasta elostaan, eikä ole katkera siitä, ettei ole kumppania. - Ja vaikka sinkkuna eläisikin, niin ainkin itselleni on ja on ollut tärkeää se, että on muta arvokkaita ja merkittäviä vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa, Toki varmastio on erakoita mutta uskoakseni todellsiet erakot ovat harvassa. Ei minusta parisuhdekumppanin mahdolliseen löytämiseen ja kohtamiseen minusta kannata suhtautua ehdottomuudella, vaan antaa enempi ajan näyttää sen löytääkö ja kohtaako hänet vai ei. Ymmärtämällä, että parisuhde on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus. Mutta totta kai, jos saa mahdollisuuden olla ja elää parisuhteessa, niin päättää siinä kohtaa sitten kumpaa haluaa enempi jatkaa ja pyrkii olemaan tosien kanssa parisuhteessa, vai haluaako mieluummin jatkaa ja elää sinkkuna, Molemmssa on puolensa mutta molempia ei voi olla yhtäaikaa. Tsemppiä tulevaan Ap!
Kyllä taviksilla on paljon kysyntää. Suurin osa taviksista on parisuhteessa. Katsokaa ympärillenne. Tavis siellä, tavis täällä ja nainen vierellä.
Teissä on jotain muuta "vikaa" kuin tavallisuus. Työstäkää ongelmanne terapeutilla tai olkaa tyytyväinen tilanteeseenne. Ette te mitään lumihiutaleita ole, vaikka taidatte niin luulla.
Onhan tuo kyllä saamatonta touhua,ite suht vanha ukko ja kysyntää olisi vieläkin.
Alhaiset testot sulla ehkä jos et naisia lähesty koska alhaiset testot aiheuttaa ettei halua seksiä. Mutta siis ei sinkkuus eikä ikisinkkuus nykyisin ole ihmeellistä, ehkä jotkut äärikonservatiivit ihmettelee jos joku haluaa ollan sinkku tai ikisinkku. Nykyisin sinkkuja ja ikisinkkuja on varsin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kaupassa sellaisen ikisinkku-miehen. Iso ja lihava, vatsa heilui roikkumassa siinä missä olisi pitänyt olla penis, ruokkoamattomat hiukset ja risuparta. Vaaleat collegehousut aivan likaiset, persauksessa iso pershien kuluttama läikkä, hirveä haju liasta, hiestä ja likaisista vaatteista. Tuli kauppaan heti aamulla seitsemältä hakemaan energiajuomaa, suklaata ja sipsejä. Ikää oli jotain 23 - 30 paikkeilla. Ei tarvitse miettiä, jos jää ilman naista, eikä varsinkaan sitten syyllistää naisia nirsoiksi, joille ei kelpaa kuin kympin miehet.
Mistä toedät, että hän on ikisinkku?? On muuten jännää, että tutkitusti kyllä sinkut miehet ovat kaikista sinkuista janan molempien ääripäiden enemmistössä. He ovat heitä, joilla menee tutkitusti eritavoin parhaiten että heitä heitä, joilla menee eritavoin kaikkein surkeiten. - Naiset ovat tässä mielessä paljon yhtenäsiempi joukko. Tutkituisti myös miestenb elämänlaatua pääsääntösiuesti aina parantaa parisuhde kun taas naisille parisuhde ei paranna elämänlaatua samalla tavoin. - Nuoremmilla naisilla saattaa parisuhteessa oleminen je eläminen saattaa heikentää elämänlaatua siinä, missä nuorilla miehillä vastaavasti lisätä elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kaupassa sellaisen ikisinkku-miehen. Iso ja lihava, vatsa heilui roikkumassa siinä missä olisi pitänyt olla penis, ruokkoamattomat hiukset ja risuparta. Vaaleat collegehousut aivan likaiset, persauksessa iso pershien kuluttama läikkä, hirveä haju liasta, hiestä ja likaisista vaatteista. Tuli kauppaan heti aamulla seitsemältä hakemaan energiajuomaa, suklaata ja sipsejä. Ikää oli jotain 23 - 30 paikkeilla. Ei tarvitse miettiä, jos jää ilman naista, eikä varsinkaan sitten syyllistää naisia nirsoiksi, joille ei kelpaa kuin kympin miehet.
Mistä toedät, että hän on ikisinkku?? On muuten jännää, että tutkitusti kyllä sinkut miehet ovat kaikista sinkuista janan molempien ääripäiden enemmistössä. He ovat heitä, joilla menee tutkitusti eritavoin parhaiten että heitä heitä, joilla menee eritavoin kaikkein surkeiten. - Naiset ovat tässä mielessä paljon
Vedin johtopäätökseni hänen ulkonäkönsä ja hajunsa perusteella. Vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi niin pahanhajuisen miehen kanssa olla ja seksiä ei obeesin lihavuutensa vuoksi pysty varmaan edes harrastamaan, joten mitä iloa siitä naiselle olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toedät, että hän on ikisinkku?? On muuten jännää, että tutkitusti kyllä sinkut miehet ovat kaikista sinkuista janan molempien ääripäiden enemmistössä. He ovat heitä, joilla menee tutkitusti eritavoin parhaiten että heitä heitä, joilla menee eritavoin kaikke
Niin. Vedät johtopäätöksesi siitä millaisena näit miehen tuolla hetkellä, eikä mielikuvituksesi riitä ajattelemaan miltä tuo mies näytti vaikka muutama vuosi sitten. - Niin ja ylipainosia naisiahan ei ole ja miesten kanssahanm ei yksinkertaimmat keksi mitään muuta tekemistä kuin harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut sellainen joka etsii naisseuraa enkä ole ikinä ollut se joka flirttailee naisille, naiset on ollu minulle aina ihmisiä siinä missä miehetkin
Tämä on itsellänikin ollut ajatusmaailma ja toiminnan lähtökohta. Se on varmasti myös se suurin syy miksi olen ollut koko elämäni yksin. Tuohon voi omalla kohdallani lisätä myös heikon itsetunnon, tylsän ulkonäön ja kiinnostavien ominaisuuksien puutteen. Eli vaikka olisin osannut toimia, kuten normaalit miehet toimivat niin en tiedä olisiko mitään siltikään tapahtunut. Sitä emme koskaan saa tietää, mutta nyt tiedämme sen, että jos kaltaiseni mies ei itse ole aktiivinen niin silloin ei ainakaan mitään tapahdu.
m43
Olen aika lailla ap:n linjoilla, tosin olen selvästi vanhempi, parin vuoden päästä 50. En ehkä ole ikisinkku, koska olen ollut parisuhteessa. Seurustelin viimeksi lukioikäisenä, suhde alkoi täysin tytön aloitteesta ja kesti alle puoli vuotta. Meillä ei ollut oikeastaan mitään yhteistä, ja jouduin aina keksimällä keksimään puheenaiheita.
Yritin kyllä nuorempana löytää parisuhteita, mutta kukaan nainen jota lähestyin ei ollut kiinnostunut. Joskus kolmekymppisenä totesin, että ei maksa vaivaa. Olin jo niin tottunut olemaan itsekseni, että ajatus jostain naisesta siinä roikkumassa alkoi itse asiassa tuntua pikemminkin rasitteelta. Irtoseksiä olen saanut jokusen kerran, viimeksi syksyllä -22. Muuten asia hoituu omin käsin.
Kavereita minulla on, ja olen läheinen sisarusteni kanssa. En oikeastaan koskaan tunne oloani yksinäiseksi, usein pikemminkin harmittaa jos pitää lähteä omasta rauhasta jonnekin kissanristiäisiin. En usko että tästä enää pariudun. Lapsia en ole halunnut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toedät, että hän on ikisinkku?? On muuten jännää, että tutkitusti kyllä sinkut miehet ovat kaikista sinkuista janan molempien ääripäiden enemmistössä. He ovat heitä, joilla menee tutkitusti eritavoin parhaite
Tutkitusti nainen elää terveemmin,vieläpä pidempään jäädessään sinkuksi. Mies sekä pienet lapset alentaa elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän oli tulossa töistä? Monet tekee likaista yövuoroa esim. jossain tehtaassa.
Niin ap
Oletko koskaan ollut rakastunut?
Rakastua voi vaikka ei saisi vastakaikua.
Mihin rakastuit?
Ulkonäköön
Luonteeseen
Älykkyyteen
Mihin?
Tutun kuuloinen tarina muuten , mutta olen nainen . Eräänä päivänä kuitenkin käveli vastaani mies , joka vei jalat alta . Olin tuolloin lähes 40 v . Nykyjään en voisi kuvitella elämää ilman häntä .
Et ole minun mielestä outo, ehkä et vaan ole kovin sosiaalinen. Vieläkin ehdit kun joku nainen sinut huomaa, jos vaan haluat. Eikä sulla ole kiirettä.
Mulla on kaksi poikaa. Hiljaisempi, herkempi ja ujompi löysi vasta reilusti yli 30 -vuotiaana nykyisen avokumppaninsa. Työkuvioista.
Kumpikaan ei ole koskaan ollut mikään baarissakävijä mutta kavereita heillä on aina ollut ja harrastuksia. Nuorempi meni naimisiin pomonsa kanssa :)
Että käännä katse työpaikalla JOS kiinnostaa. Pakkohan ei ole.
Onhan tuo valtavirrasta poikkeavaa, mutta ihmisiä on monenlaisia. Itse olen monen yrityksen ja erehdyksen kautta näin keski-ikäisenä pikkuhiljaa sinut sen ajatuksen kanssa, ettei minustakaan ole parisuhteeseen. Ei vain kiinnosta tarpeeksi. Viihdyn hyvin yksin ja parisuhde tuo mukanaan niin paljon mukautumista ja kaikenlaista komplikaatiota, etten koe sitä enää vaivan arvoisena. Yhden lapsen olen saanut aikaiseksi ja siitä onnellinen.
Kaiketi sekin on mahdollista että minullekin olisi joku sopiva jossakin, mutta todennäköisyys löytää sellainen nainen on niin pieni, että en ajattele sellaista.
Naiset elää juoppojen ja hullujen kanssa. Ei normaali mies saa naista ja parisuhdetta.
Luepas sinä reppana aloitus uudestaan, kun et ekalla kerralla jaksanut. Avaaja ei ole neitsyt. Poikkeus on mennyt yli 10 vuotta sitten.