Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiphei, olen laihtunut yli kilon joulun aikaan, vaikka olen mässäilly suklaatakin :)

Vierailija
07.01.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laihtunut elokuusta seitsemän kiloa, koska en voi syödä mitään! voi kun voisinkin syödä suklaata! muista jouluruuista puhumattakaan. tai pitsaa ja hampurilaisia. karkkia. keksejä.

Vierailija
2/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aikaan illasta ei voi mitään sille, että olis ihan hiton kiva joskus syödä jotain normaalia, mikä maistuis jollekin. eihän se kenenkään muun vika ole. Pyydän anteeksi. Nää aikuisten allergiat on vaan sellaisia, joista ei lääkäritkään ole muka koskaan kuullu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla ettet voi nauttia samoista herkuista, mutta onko se sinulta pois jos joku toinen herkuttelee?

Vierailija:

olen laihtunut elokuusta seitsemän kiloa, koska en voi syödä mitään! voi kun voisinkin syödä suklaata! muista jouluruuista puhumattakaan. tai pitsaa ja hampurilaisia. karkkia. keksejä.

Vierailija
4/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en voi vaatia muita noudattamaan tätä vittumaista ruokavaliota. Vaikka jos joku laihtua haluaa, niin tällä dietillä tulokset on kyllä varmoja. (Tosin tuskin yhdenkään lääkärin mielestä suositeltavia.)

Mua vaan niin ärsyttää, ja mikäs parempi paikka kun tämä purkaa. Täällähän tuntuu kaikki muutkin vaan vittuilevan.

Vierailija
5/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän listan kirjottaminen ehkä purkaa tätä hatutusta..

maitoproteiini, viljat, tattari, kvinoa, possu, soija, kalat, äyriäiset, sipulit, melkein kaikki mausteet, rypsi ja rapsi, lanttu, paprika, appelsiini, kaakao, riisi, raaka peruna, auringonkukansiemen, pinjansiemen, tilli ja omena ja porkkana aina keväisin

olikohan siinä kaikki?

Vierailija
6/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ois vaan ihan kiva syödä valmiissa pöydässä ihan niin kun normaalit ihmiset

Vierailija
7/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii pitkää pinnaa ja mielikuvitusta kehitellä mitään järkevää syötävää noista. Ymmärrän nyt olla valittamatta pikkuasioista! *voimahali* t.ap

Vierailija
8/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi tuli noin julma reaktio... joskus leikittelen ajatuksella, mitä söisin jos saisin, tai maistuiskohan vaikka homejuusto samalta kun ennen... no, elämä on. :) ja kyllä niillä vielä jäljellä olevilla ruuilla elossa pysyy, vaikka oonkin tällanen mustelmilla oleva luuviulu...

Vierailija
9/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko länsimäessä

Vierailija
10/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva kuulla, etten ole ainoa...

Vierailija
11/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulle kävi niin mulla olikin kilpirauhasen liikatoiminta. Iloitsin kun laihduin vaan, mutta sitten huomasin muitakin oireita...

Vierailija
12/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni on myös laisesi allerginen. Kai vertaistuki olisi teillekin hyvä asia?

t.se länsimäkeläinen tunteva

Vierailija
13/13 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän siihen lääkitystä, ja viimeksi otetuissa kokeissa arvot olivat ihan normaalit.. enkä muuten edes laihtunut silloin kun oireet todettiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä