Mitä mieltä olet suhteista jossa nainen on vanhempi?
Meitä kerran ihmeteltiin baarissa. Nuorehko mies tuli kysymään ett anteeksi, oletteko pari? Kun vastasimme olevamme naimisissa, mies kysyi miten voitte olla naimisissa kun nainen on 10-15 vuotta vanhempi. Onko se tosiaan niin tavatonta?
Kommentit (76)
Hyvin toimii. Mies on välillä lapsellinen.
Ei mielestäni enää tavatonta, mutta kyllähän se kovasti tuntuu toisia vaivaavan. Jotenkin osalle miehistä on statuskysymys saada itseään nuorempi nainen. Ehkä isompi juttu vielä vanhemmille ihmisille, oma isäni kutsuu ikäisiään ja itseään vanhempia naisia mummoiksi ja kuvittelee itse olevansa vielä lähemmäs 80-vuotiaana nuori poika.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii. Mies on välillä lapsellinen.
Sama täällä. Johtuu ehkä siitäkin että minä olen ollut ennenn häntä yhteensä yli 20 vuotta parisuhteissa ja hänellä pisin suhde ennen minua on 2,5 vuotta, hän ei ole niin tottunut olemaan parisuhteessa kuin minä. ap.
TÄH?!! Oliko teidän iät teipattu otsaan vai mistä hän saattoi ne tietää? Mun erään opiskelukaverin vanhemmilla on ikäeroa 15 vuotta. Luulin aluksi hänen isäänsä viitisen vuotta äitiä vanhemmaksi, vaikka ikäero on juuri toisinpäin.
Olen 60v ja miesystävä 50v ja olen nuorekkaampi kuin hän ja rypyttömämpi.Geenit kylläkin hyvät minulla.Ihanaa on.
Miehet ne ihmettelee ja pällistelee toisten suhteita, naisia ei näytä kiinnostavan. Omat mielipiteet tuntuu tärkeiltä, eikä oikein ole käytöstapoja.
Jokainen pariutukoot kenen kanssa lystää, kunhan ovat täysi-ikäisiä ja järjissään. Jos mies haluaa lapsia, tuo voi aiheuttaa ongelmia. Muutenhan tuo olisi luonnollista, koska naiset elävät pidempään.
Minä olen miestäni 8v vanhempi. Nyt 9 yhdessäolovuoden jälkeen ikäero ei ole mitään, mutta kyllä ihmiset katsovat alta kulmain kun heille paljastuu, että aloittaessamme seurustelun mies oli 20v lapseton opiskelija ja minä 28v eronnut kahden lapsen yh.
Vanhempaa naisia ei pysty laittamaan paksuksi, joten sinänsä vähän outo valinta nuorelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
TÄH?!! Oliko teidän iät teipattu otsaan vai mistä hän saattoi ne tietää? Mun erään opiskelukaverin vanhemmilla on ikäeroa 15 vuotta. Luulin aluksi hänen isäänsä viitisen vuotta äitiä vanhemmaksi, vaikka ikäero on juuri toisinpäin.
Ei hän niitä tiennytkään, mutta arvasi oikein, kumpikin näytetään juuri ikäisiltämme. Olin silloin 46 ja mies 36. ap.
Ei oikein istu.
Sellaisten naisten pitäisi mieluummin kohdistaa hoivaviettiään koiraan.
Olen 13 vuotta miestäni vanhempi ja näin on hyvä juuri nyt. Hieman kuitenkin huolestuttaa, kun mies on viimeisen vuoden aikana ukkoutunut kovasti. Ja olen ihan oikeasti huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pariutukoot kenen kanssa lystää, kunhan ovat täysi-ikäisiä ja järjissään. Jos mies haluaa lapsia, tuo voi aiheuttaa ongelmia. Muutenhan tuo olisi luonnollista, koska naiset elävät pidempään.
Totta! Kun aloimme seurustella, minä olin 41ja mies 31 eli lapsentekoiässä. Sanoin hänelle heti alussa että jos hän haluaa lapsen, se pitäisi hankkia nytr. Mies ei halunnut, ja jäi lapsettomaksi. Onneksi minulla on nyt pian 15-vuotias poika niin mies saa kuitenkin elää perhe-elämää, bonus-isänä. ap.
Ei toiminut Ensitreffit Alttarilla ohjelmas kun Riia oli Aleksii vanhempi.
Vasta 500000. aloitus tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein istu.
Sellaisten naisten pitäisi mieluummin kohdistaa hoivaviettiään koiraan.
Millaisten naisten?
Kun riittävän nuorena aloittaa, niin vanhemmalla naisella ja nuoremmalla miehellä voi olla montakin yhteistä lasta.
Täällä naiset kehuvat kuinka naiset ovat miehiä nuorekkaampia.
Sitten naiset peukuttavat.
Aika hauskaa.
Ihan ok, jos ikäero max luokkaa 10 vuotta. Sama riippumatta sukupuolista. 30 vuoden ikäero oidoksuttaa, mutta jos suhde on aloitettu vasta kun kumpikin yli 26, niin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset kehuvat kuinka naiset ovat miehiä nuorekkaampia.
Sitten naiset peukuttavat.
Aika hauskaa.
No kyllähän naiset noin keskimäärin ovat nuorekkaampia kuin itsensä ikäiset miehet. Vaikka olisi millainen farmariasu miehellä.
Ei ole tavatonta ja hyvin toimii, mutta oikeasti suurimmassa osassa parisuhteita ikäero on max. 3 vuotta. Naisethan on kautta linjan terveempiä ja hyväkuntoisempia kuin miehet, jotka taas päästävät itsensä rupsahtamaan.
Mun neljä vuotta nuorempaa miestäni luullaan kaiken aikaa vanhemmaksi kuin olen itse, yleensä arvelevat kuusikymppiseksi ja mua viisikymppiseksi, vaikka ikäero on toisin päin.