Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tupakanpolton ja nyt...

Vierailija
03.01.2024 |

On niin tuskalliset vieroitusoireet. Olen polttanut yli 30 vuotta. Monesti yrittänyt ennenkin mutta epäonnistunut aina. Camping lääke kerran auttoi olemaan polttamatta 4 kk. Se taitaa ollakin pisin tupakoimaton aika elämässä. Lääkettä ei saa tällä hetkellä apteekista. Mikä neuvoksi? Syön nyt nikotiinipurkkaa. Miten te muut ootte päässeet eroon?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen:

Siis Champix lääke on loppu apteekeista.

Vierailija
2/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Veevin ja imeskelen sitä pahimpaan tuskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipussi. Ollut niillä irti röökistä jo kohta vuoden ilman mitään tuskia. Jos vedit noin askin päivässä sellanen 10-12 mg on ihan riittävä.

Vierailija
4/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 16v ajan. Lopetin kerralla ilman vierotushoitoja 26.11.2023. Ei ole yhtään tehnyt mieli. Oksettaa ajatuskin. Toko ymmärrän niitä joilla vaikeampi lopettaa. Ehkä nikotiinipussi vois olla hyvä vaihtoehto.

t. M33v

Vierailija
5/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopese itseäsi katsomalla ja lukemalla eri sairauksista ja tulehduksista yms. mitä tupakointi aiheuttaa. 

Vierailija
6/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä!

Vierailija
7/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiinipussi. Ollut niillä irti röökistä jo kohta vuoden ilman mitään tuskia. Jos vedit noin askin päivässä sellanen 10-12 mg on ihan riittävä. Eikös moinen pussukka pilaa limakalvot, todella paha.

Vierailija
8/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipussit, purkat ja nuuska ei kyllä lopettamiseen auta, vaan pitkittää prosessia. Kärsit muutaman päivän ilman nikotiinista, niin se on siinä. Ajattelet lopettamisen etuja ja polttamisen haittoja.

Vierailija
9/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noradrenaliinin ja dopamiinin takaisinottoa estävä lääkitys. Paino ehkä tuolla noradrenaliinilla.

Vierailija
10/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvinnut mitään apukeinoja tupakoinnin lopettamiseen. Päätin vain, että en riskeeraa terveyttäni tupakan takia. 30 vuotta olen ollut ilman tupakkaa.

Vierailija
11/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noradrenaliinin ja dopamiinin takaisinottoa estävä lääkitys. Paino ehkä tuolla noradrenaliinilla.

Ai luoja. Siinäpä sitten uusi kiva koukku, moni ei noista lääkkeistä pääse eroon kun vieroitusoireet on pikkuisen eri luokkaa kuin nikotiinilla. Ihan vaan lopetin sen röökaamisen, kestin nitkut ja muistelin niitä jos 6kk lopettamisen jälkeen välähti mieleen että tekisipä mieli tupakkaa.

Vierailija
12/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicotinal Pås is the answer.

Vierailija
13/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja. Siinäpä sitten uusi kiva koukku, moni ei noista lääkkeistä pääse eroon kun vieroitusoireet on pikkuisen eri luokkaa kuin nikotiinilla. Ihan vaan lopetin sen röökaamisen, kestin nitkut ja muistelin niitä jos 6kk lopettamisen jälkeen välähti mieleen että tekisipä mieli tupakkaa.

En ole koskaan polttanut kuin satunnaisesti. Kuitenkin jos minulla on ollut aski niin se houkuttelee lähes vastustamattomasti käymään savulla vähän väliä. Näin vähällä kokemuksellakin olen huomannut sen todella rajun vetovoiman. Kun minulla on ollut metyylifenidaatti tai deksamfetamiinilääkitys niin ei ole mitään vaikeutta pitää välipäiviä tai useita vaikka purkki on käden ulottuvilla.

Vierailija
14/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin 16v ajan. Lopetin kerralla ilman vierotushoitoja 26.11.2023. Ei ole yhtään tehnyt mieli. Oksettaa ajatuskin. Toko ymmärrän niitä joilla vaikeampi lopettaa. Ehkä nikotiinipussi vois olla hyvä vaihtoehto.

t. M33v

Kaverin kanssa yritettiin lopettaa tupakanpoltto samoihin aikoihin. Minä nikotiinikorvikkeiden avulla, hän samaisella "kylmä kalkkuna" - metodilla. Olen ollut polttamatta vuodesta 2018, korvaustuotteet lopetin vuoden jälkeen. Kaveri vetää edelleen askin päivässä eivätkä lukuisat yritykset ole jälkeenkään päin tuottaneet tulosta. Kummalla meistä oli lopulta vaikeampi lopettaa? 

Vierailija
15/18 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin polttamisen seinään ilman apuvälineitä. Tosin poltinkin aktiivisesti vain n. 6 vuotta... Nykyään jääkaapista löytyy nikotiinipusseja jos haluaa vähän sätimistä saunakaljan kylkeen :D

Ainiin! Käytinhän mä sishaa ja naklaa avukseni. Siis sitä ihan laillista vesipiipputupakkia mitä arabit polttelee. Se jättää hyvän maun suuhun, ettei rööki vaan maistu sen jälkeen. On nikotiinitonta ja nikotiinipitoista naklaa, eli makutupakkia.

16/18 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreen tutkimuksen mukaan Nikotiinipussit ovat maailman vaarattomin ja haitattomin nikotiinivalmiste:

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/nikotiinipussit-ovat-ylivoimaisesti-haitattomin

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/hampaat-ja-ikenet

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/kuinka-tunnistat-hyvat-ja-laadukkaat

Alkuvuoden tupakkavero muutti radikaalisti nikotiinipussien netti tilaamisen. Suosittelen lukemaan alla olevat linkit huolellisesti:

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/tarkeaa-tietoa-nikotiinipussien-netista-tilaajalle

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/vinkkeja-yrityksen-taustojen-selvittamiseen

Tässä opas Tupakan lopettamiseen:

https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/nikotiinipussit-ja-tupakoinnin-lopetus

Itse suosittelen Brändin KOZMO -tuotteita.

Nikotiinipusseissa on paljon eroja. Hyvän ja huonon nikotiinipussin erot ovat kuin hyvällä viinillä ja kiljulla. Laadukkaat pussit ovat niin maun, kuin pussin sisällön puolesta laadukkaita. Suosittelen brändin KOZMO-tuotteita. Asiakkaat ovat olleet todella tyytyväisiä. Ei ole mitään halpaa kuraa vaan kunnon laatu tuote. Ovat niin maun, kun pussin laadun suhteen kärki kastia.

https://www.tukkupussit.fi/c/brandit/nikotiinipussit/kozmo

Vierailija
17/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin poltto on naurettavan helppoo lopettaa ku vertaa nikotiini pussin lopetteluun.

Jos aiot lopettaa nikotiini pussit. Siirry ensin Röökiin jos et haluu vierotus oireit.

Vierailija
18/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvinnut mitään apukeinoja tupakoinnin lopettamiseen. Päätin vain, että en riskeeraa terveyttäni tupakan takia. 30 vuotta olen ollut ilman tupakkaa.

Montako vuotta poltit?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän