Onko muilla ongelmia OP.n kanssa ettei saldo/katevaraukset näy oikein?
Jo kuukauden ollut mulla niin että katevaraukset peritään jotenkin liian hitaasti (ilmeisesti sekä netti- että mobiilipankki kyseessä) ja välillä ne ei näy ollenkaan tai näkyvät harhaanjohtavasti, jolloin luulee että ne on maksettu jo kunnes kuukauden lopussa tulee ylläri, kun niitä putkahtaakin esiin odotettu enemmän?
Mitä on voinut tapahtua joulukuun alussa, kun järjestelmä on muuttunut tai mennyt sekaisin?
Ja pankki ei myönnä mitään.
Kommentit (9)
Mullakin toimii ihan normaalisti. Käytän mobiilipankkia tässä iPadissa.
Olen asioinut eilen ja tänään OP:n verkkopankissa ja mulla näkyy katevaraukset normaalisti.
Jos olet huolissasi katteen riittävyydestä, pidä kirjaa kaikista pankkikorttiostoksistasi. Mielestäni viipyminen johtuu yrityksistä, joissa olen kortilla maksanut ei pankista.
On toiminut niin kuin pitääkin.
Kuten yllä todettu, viiveet johtuvat yrityksistä joissa olet asioinut, ei pankista.
Enpä usko.
Miksi ei tiedoteta käytäntöjen muutoksesta?
Ylös