Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla ongelmia OP.n kanssa ettei saldo/katevaraukset näy oikein?

Vierailija
03.01.2024 |

Jo kuukauden ollut mulla niin että katevaraukset peritään jotenkin liian hitaasti (ilmeisesti sekä netti- että mobiilipankki kyseessä) ja välillä ne ei näy ollenkaan tai näkyvät harhaanjohtavasti, jolloin luulee että ne on maksettu jo kunnes kuukauden lopussa tulee ylläri, kun niitä putkahtaakin esiin odotettu enemmän?

 

Mitä on voinut tapahtua joulukuun alussa, kun järjestelmä on muuttunut tai mennyt sekaisin?

 

Ja pankki ei myönnä mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös

Vierailija
2/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan normaalisti. 

Vierailija
5/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toimii ihan normaalisti. Käytän mobiilipankkia tässä iPadissa.

Vierailija
6/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asioinut eilen ja tänään OP:n verkkopankissa ja mulla näkyy katevaraukset normaalisti.

Jos olet huolissasi katteen riittävyydestä, pidä kirjaa kaikista pankkikorttiostoksistasi. Mielestäni viipyminen johtuu yrityksistä, joissa olen kortilla maksanut ei pankista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut niin kuin pitääkin.

Kuten yllä todettu, viiveet johtuvat yrityksistä joissa olet asioinut, ei pankista. 

Vierailija
8/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. 

Miksi ei tiedoteta käytäntöjen muutoksesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oli.