Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin kauppaan koiranpaskan koristamalla tiellä.

Vierailija
03.01.2024 |

Oikein eliittialueella. Oli myös yksi kuollut rotta selällään maksamasta. Ihanaa eläinrakkautta. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten viitsinyt kenkäistä koiranpaskaa lumen alle piiloon?

Tämä kertoo kaiken tarvittavan koirien omistajista. "Piilota se lumeen, niin kaikki on kunnossa". 

Vierailija
42/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria kyllä on myös nykyisin paljon enemmän kuin ennen. Meidän 14 asunnon taloyhtiössä on 8 koiraa. Meidän tiellä varmasti lähemmäs 30 koiraa, vaikka tämä on tällainen reilu 500m tynkä, jossa rivitaloja ja omakotitaloja. Lapsen kavereilla on melkein kaikilla 1-3 koiraa. Ei ennen ollut näin paljon koiria. Toki kakat pitäisi silti kerätä, mutta selittää ehkä sitä miten nykyisin on tienvarret keltaisena kaupungissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskat kannattaa peittää lumella niin ei häiritse kanssakulkijoita, sen verran pitää viitseliäisyyttä löytyä.

Vierailija
44/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan kuuluu kääntää selkä koiralle kun se paskoo eikä olla huomaavinaan, koira voi nolostua jos tuijotetaan.

Vierailija
45/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut koiria 1980-luvulta saakka. Joka ikisen paskan olen näinä vuosikymmeninä kerännyt. Tänä vuonna teen poikkeuksen: olen laskenut 27.12. alkaen ammutut luvattomat ilotulitteet ja tulevana keväänä jätän yhtä monta paskaa kävelyteille, kentille ja muille alueille, joissa paukutusta on ollut. Joissain sadoissa mennään nyt.

Hyvä! Sen takia onkin tulossa koirarekisteri. Kaikilta koirilta voidaan periä veroa joka kattaa katujen siivouksen ja muut työt. Poliisi voi valvoa näitä koiria ja sakottaa ilmoittamattomat koirat. Mielestäni tämä on ihan reilua muita koirattomia kohtaan.

Tirsk! Haluaisinpa nähdä sen poliisin, joka koiranpaskoja kyylää. Eiköhän niillä ole ihan oikeitakin asioita valvottavana.

Sen takia käyn kusemassa sinun talon seinään.

Vierailija
46/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun koiranomistajat on itsekkäitä paskiaisia. Antavat rakkinsa paskoa ja kusta ihan mihin vaan.

Vierailija
47/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on liikaa. Ennen ympäristö oli paljon siistimpää. Muutos on ollut kuvottava.

Vierailija
48/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että 

Vierailija
49/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranpaskat kannattaa peittää lumella niin ei häiritse kanssakulkijoita, sen verran pitää viitseliäisyyttä löytyä.

Entä kun se lumi sulaa?

Vierailija
50/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis arvoisesi koristeet. Mitä valitat?

Vierailija
51/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen ympäristö oli paljon siistimpää. Muutos on ollut kuvottava."

Koirankakkojen kerääminen aloitettiin suunnilleen 80-luvun loppupuoliskolla, sitä ennen puistot todella olivat "täynnä" koiranp@skaa. Riittää kyllä, että lähistöllä asuu yksikin isohko koira, jonka jätöksiä ei kerätä, niin heti haukutaan kaikki koiranomistajat, että eivät kerää jätöksiä.

Vierailija
52/52 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus siivonnut jokaisen paskan matkalta mitä olen löytänyt, eikä niitä ole kertynyt paljoa. Vaikka jossain on ollut useampi. Siihen ne sitten jää. Koirat merkkaa joskus tarkoituksella samoihin paikkoihin. Siivotkaa ne pois, ei ole iso vaiva.