Minulle tuli jotain äänestyspapereita postiluukusta.
Heitin ne samantien roskikseen. En ymmärrä miksi pitäisi äänestää surkeita ehdokkaita.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä ekalla kierroksella Halla-ahoa ja toisella en ketään. Provokaatio on oikein oivallinen tapa osallistua.
kannattaako äänestää ehsokasta jonka keskeinen poltiikan sisältö on "kapuloiden heitto rattaisiin"?=
Halla-Aho korostaa itseään huvittuneena sivullisena, joka seuraa muiden, kuten poliitikkojen ja kansalaisjärjestöjen, toimintaa lähinnä viihteenä.
Vaikuttaa ilmeiseltä, että hänen viestintätyylinsä osuu juuri siihen osaan äänestäjistä, joiden mielestä politiikka on epäaitoa eliittien puuhastelua, johon nähden perussuomalaisten oma politiikka näyttäytyy laadullisesti erilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä ekalla kierroksella Halla-ahoa ja toisella en ketään. Provokaatio on oikein oivallinen tapa osallistua.
Ei ketään kiinnosta sinun provokaatiosi eikä sitä edes prpvokaatioksi tunnisteta saati sinuun yhdistetä.
Kiitos huomiostasi. En odottanut, että jotakuta edes kiinnostaisi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaako äänestää ehsokasta jonka keskeinen poltiikan sisältö on "kapuloiden heitto rattaisiin"?=
Halla-Aho korostaa itseään huvittuneena sivullisena, joka seuraa muiden, kuten poliitikkojen ja kansalaisjärjestöjen, toimintaa lähinnä viihteenä.
Vaikuttaa ilmeiseltä, että hänen viestintätyylinsä osuu juuri siihen osaan äänestäjistä, joiden mielestä politiikka on epäaitoa eliittien puuhastelua, johon nähden perussuomalaisten oma politiikka näyttäytyy laadullisesti erilaisena.
Toiminnallaan hän pyrkii osoittamaan, ettei ota neiti liberaalin valtavirtapolitiikkaa vakavasti sekä asettumaan sen yläpuolelle. Samalla hän kutsuu kannattajakuntansa liittymään ylenkatseeseen, mitä tuetaan erilaisin viestinnällisin silmäniskuin. Näin myös rajataan tehokkaasti oma vakavana tarjottu politiikka muiden kyseenalaisesta politiikasta.
Ei ole meille päin vielä saapunut äänestyskirjettä. Ei sillä kyllä mitään teekään ennen kuin h-hetkellä, eikä sitä siellä äänestyksessäkään kyllä tarvita.
Taidan säilyttääkin sen muistona itsellä. Säilytin eduskuntavaalilapunkin. Jos vaikka kuulutaan kohta taas Venäjään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen trollaaja koettelee tyypillisesti soveliaisuuden rajoja osoittaakseen, kuinka pitkälle hän voi mennä. Jokainen paheksuva vastaus vahvistaa alkuperäistä viestiä, ja trollaaja voi vedota siihen, ettei hän sanatarkasti sanonut mitään asiatonta, tai että hän otti vain omintakeisesti kantaa aitoon asiaan. Tavoitteena on saada poliittiset vastustajat turhautumaan ja mahdollisesti rikkomaan itse soveliaaksi käsitetyn julkisen keskustelun rajoja.
Vaikka poliittista trollausta eivät harrasta vain oikeistopopulistiset puolueet, on juuri perussuomalaiset tehnyt siitä Suomessa muita puolueita ohjelmallisemman viestintästrategian. Tämä soveltuu puolueen eliittikriittiseen ja julkisen keskustelun konsensusta särkevään politiikkaan.
Äänestän aku ankkaa kuten olen äänestänyt 3 edellisissä vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olis ettei kukaan äänestä. Ei siellä ole ketään hyvää vaihtoehtoa. Stubb on ainakin huonoin vaihtoehto presidentiksi koskaan. Haavisto homona ei saakeli todellakaan sitä.
Sitä mieltä minäkin olen, että jos suomalaiset äänestäisivät enemmistönä jaloillaan, se voisi saadakin jotain aikaan. Jos äänestyprosentti kääntyisi päälaelleen ja se 75%, joka yleensä käy uurnilla, jättäisikin äänestämättä, luulisi sen jotain aiheuttavan. Mutta sellaista on turha odottaa, että kansa niin yhtenäisenä rintamana seisoisi. Sen takia äänestämättä jättävä vähemmistö ei saa muuta aikaan kuin sen, että se itse ei saanut vaikuttaa asioihin mitenkään, koska jätti äänestämättä.
No hyvä ettet äänestä, olen sitä mieltä, ettei kaikilla pitäisi olla äänioikeutta, kuulut siihen joukkoon!
Suomessa saa sentän äänestä. Arvostan sitä.
T. Belarus