Minulle tuli jotain äänestyspapereita postiluukusta.
Heitin ne samantien roskikseen. En ymmärrä miksi pitäisi äänestää surkeita ehdokkaita.
Kommentit (29)
Äänestäminen onkin vapaaehtoista. Mutta älä sitten ruikuta täällä kehnosta pressavalinnasta, jos et tosiaan aio osallistua vaaleihin omalla äänelläsi.
Jätät siis päätöksenteon muille ! Ou jeeee
Nähdäkseni sinulla on neljä vaihtoehtoa:
-Äänestät mieleistäsi ehdokasta
-et äänestä ketään, jolloin asiasta kiinnostuneiden äänet saavat lisää painoa.
-ryhdyt itse ehdokkaaksi
-kehität vaihtoehdon nykyisen kaltaiselle edustukselliselle demokratialle ja yrität saada sille kannatusta.
Kaikki muu on turhaa lässytystä ja marinaa. .
Hyvin niillä tosiaan syttyi kiukaanpesä
En kannata ketään. On yks hailee kuka on presidenttinä koska sillä ei ole vastuuta missään tärkeissä asioissa mitä suomessa päätetään. Siksi on ihan sama kuka presidentiksi valitaan yhtä saamaton se tulee olemaan kuin niinistö.
Et tarvi tätä äänestyspaikalla,henkilötodistus riittää.
Äänestä Olli Rehniä, ei mene ääni hukkaan.
Olet aivan oikeassa, avaaja. Mielestäni äänestämisessä pitäisi olla joku älykkyysosamäärän alaraja, kuka saa äänestää. Sinä olet onneksemme ihan itse tämän kaikesta huolimatta jo ymmärtänyt vapaaehtoisesti.
Koska 2.kierroksen lappu tulee? Vasta sittenkö, kun 1.kierros on viety loppuun? Siinähän tulee postittajilla kiire.
Vai onko se lappu samassa kuoressa?
Jatkuvasti kunnalta lappuja ja ilmaislehtiä jostain. Joko saisi häiriköinnin pois.
Äänestä Väyrystä tai Aku Ankkaa. Osuvimmat julkaistaan lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni sinulla on neljä vaihtoehtoa:
-Äänestät mieleistäsi ehdokasta
-et äänestä ketään, jolloin asiasta kiinnostuneiden äänet saavat lisää painoa.
-ryhdyt itse ehdokkaaksi
-kehität vaihtoehdon nykyisen kaltaiselle edustukselliselle demokratialle ja yrität saada sille kannatusta.
Kaikki muu on turhaa lässytystä ja marinaa. .
Sinun vaihtoehtosi sisälsivät myös Ap:n oman vaihtoehdon eli sen, että jättää äänestämättä.
Itse äänestän vain siksi, ettei ainakaan yhtä heistä valittaisi. Veikkaan, että aika moni taktikoi näissä vaaleissa ihan samoin. Huonoista valitaan se vähiten huono ja äänestetään häntä, ettei ainakaan se kaikkein huonoin voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Väyrystä tai Aku Ankkaa. Osuvimmat julkaistaan lehdessä.
Tuollaisten rustaaminen äänestyslippuun on ihan sama kuin että jättäisi äänestämättä kokonaan, koska noitakaan ei lasketa mukaan millään lailla. En tajua, kuinka joku luuleekin, että noilla akuankoilla olisi joku merkitys johonkin asiaan.
Äänestä ekalla kierroksella Halla-ahoa ja toisella en ketään. Provokaatio on oikein oivallinen tapa osallistua.
Parempi olis ettei kukaan äänestä. Ei siellä ole ketään hyvää vaihtoehtoa. Stubb on ainakin huonoin vaihtoehto presidentiksi koskaan. Haavisto homona ei saakeli todellakaan sitä.
Minulle se tuli suomi.fi palveluun. Joten heitin kännykän roskiin.
Menkää äänestyskoppiin ja piirtäkää lappuun 3.
Annatte virkailijalle leimattavaksi ja pudotatte vaaliuurnaan.
Siinäpä se.
3 3 3 3 3 3 3 3 3
Vierailija kirjoitti:
Äänestä ekalla kierroksella Halla-ahoa ja toisella en ketään. Provokaatio on oikein oivallinen tapa osallistua.
kannattaako äänestää ehsokasta jonka keskeinen poltiikan sisältö on "kapuloiden heitto rattaisiin"?=
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta sinun provokaatiosi eikä sitä edes prpvokaatioksi tunnisteta saati sinuun yhdistetä.
Äänestäminen tosiaan ei ole pakollista.