Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foodoran mainos osuu asian ytimeen uudessa mainoksessaan: koska mä haluan!

Vierailija
03.01.2024 |

Minä-minä-kulttuurin täydellisenä ilmentymänä ruuan tilaaminen kotisohvalle, koska mä voin ja haluan! Ei, nyt ei puhuta sairaista tai huonojalkaisista vanhuksista vaan elämänsä kunnossa olevista nuorista joiden aika menee instassa ja tiktokissa, nälkä kun tulee tilataan Woltista/Foodorasta safkaa KOSKA MÄ VOIN JA HALUAN!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slogan kuuluu kylläkin "Koska MINÄ haluan".

Vierailija
22/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slogan kuuluu kylläkin "Koska MINÄ haluan".

Pieni nyanssiero, minä-minä joka tapauksessa paistaa läpi kybällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän ihmisen syödä, onko se sitten minä minä-asennetta jos tilaa ruuat kotiin? Toiset lähtee kauppaan ostamaan sillä samalla asenteella.

24/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän ihmisen syödä, onko se sitten minä minä-asennetta jos tilaa ruuat kotiin? Toiset lähtee kauppaan ostamaan sillä samalla asenteella.

Mä just mietin, lähdenkö tonne pakkaseen ja kävelen kauppaan vai tilaanko Woltin kautta siitä samaisesta kaupasta ostokseni. 

Vierailija
25/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei saa sanoa että on laiska ja saamaton. Pitää keksiä kiertoilmaisuja introvertistä sosiaalisen tilanteiden pelkäämisen. Lihavaksi ei saa kutsua. On ruokarauhaa häiritsevää että 110kg ihminen wolttaa kotiovelle burgereita päivittäin. 

Vierailija
26/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs lapsi joka meillä kylässä ollessaan hoki tuota "koska mä haluan" tai "mutta mä haluan". Välillä ovellakin. Puhui aina muut ympäri että mennään ovelle haluamaan karkkia tai muuta herkkua. Vastasin aina että "kuule, ei se sinun halustasi ole kiinni vaan siitä mitä minä päätän". Ei tippunut herkkuja. Kummaa kun ei ole näkynyt enää😁 Sama muuten toimii aikuisillekin. Loppuu se haluaminen äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi