Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruusmuistoja

Vierailija
03.01.2024 |

Muisti palailee pätkittäin. Kun täällä monet hehkuttaneet nuoruusmuistojaan, niin tuli ihan itsekkin mieleen, että tosiaan, olin vielä lukiossa ja vaimo kauppaopiston naisia, kun aloitettiin seksiä yhdessä. Olin kuin kiimainen nuori sonni pillun makuun päästyäni. Joka viikon loppu vaimon kotona, asui vielä vanhempiensa luona. Vkonloput pelkkää sängyssä makoilua, musiikin kuuntelua ja naimista. Siihen aikaan bongasin vielä lintuja, joten otin ekana keväänä hänet mukaan toukokuun lopussa viikonlopuksi seuraamaan arktista muuttoa. Mentiin teltan kanssa tunnettulle lintupaikalla rinkka selässä. Mulla oli vaimon halpis maakuupussi kädessä ja pudotin sen leiripaikalle meren rantaan tullessa maahan. Kuului kolahdus, ja vaimon sinne piilottaman omppuviinipullo meni rikki. No onneksi mulla oli markkinoiden suurin makuupussi, jonne me molemma pienet ja hoikat mahduttiin. No eihän niistä lintujen bongauksista tullut mitään koko helteisenä viikonloppuna. En kerrennyt kalliolle katsomaan kertaakaan, kun naitiin koko ajan. Taisi mennä koko 10kpl Näkkipaketti kondomeja, kun nuoruuden himoissa nussittiin. Ei muista, kun ei tullut laskettua kertoja. Mutta hienot muistot jäi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se hajonnut omppuviinipullo jäi harmittamaan. Ap

Vierailija
2/6 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi se hajonnut omppuviinipullo jäi harmittamaan. Ap

Höpö höpö. Mitä sekoilet, ei jäänyt kun oli pillu koko ajan mielessä. Siihen viiniä tarvittu.

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kiinnostavaa, kuinka tarpeellista tietoa!

Vierailija
4/6 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kortsuja koko paketti, kun makuupussissa toilailtiin.

Vierailija
5/6 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita hienoja muistoja on hoikkana, nättinä tyttönä erään lukiopojan kanssa touhuttiin. Monenlaista yritystä ja onnistumista ja melkein kiinnijämistä mitä kummallisimmissa paikoissa. Hän oli taitava lämmittelemään ja puhumaan mua ympäri jopa makaamaan jalat levällään hänen allaan vanhan koulun porrastasanteen alla matalassa välitilassa johon hätinä mahduttiin päällekkäin. Oli pakko saada mua koko ajan ja se kiehtoi. Samoin se nuorta naisenmieltäni hivelevä, komea lemmenvaltikka. Ihailen häntä edelleen nelikymppisenä.

Vierailija
6/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nuo poikien jumppatunnit ja varsinkin suihkusessiot niiden jälkeen. Ekat haparoivat suuseksikokeilut ryhmässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan