Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hätähousut sähköauton latauspisteellä käy hermon päälle

Vierailija
03.01.2024 |

Autossani ei ole akun esilämmitystä ja latailin rangea 40%-53%, joka vei kaupallisella laturilla 1,5 tuntia. Ehdin syödä lounaan ja juoda kahvitkin mukavasti. Tunnelman pilasi pari minä minä autoilijaa, jotka rankoin sanan kääntein yrittivät painostaa minua luopumaan latauspaikastani. Palatessani laturille sain kuulla mm. seuraavaa "roikotat autoasi toista tuntia laturissa, eiks ois vällillä muidenkin vuoro", "voiks täs välis ladata, ku mulla on kiire". Ei, et voi ladata välissä ja saan "roikottaa autoani piuhassa"  niin kauan kun olen maksava asiakas. Ethän kassallakaan tunge jonossa toisen edelle. Kyllä aikuisen pitää kestää pari päivää paukkupakkasia ilman, että pitää tulla toisen reviirille nokkimaan. Kesällä ja normaalissa talvisäässä mitään ongelmia ei ole, mutta kylmä sää on selvästi kohmettanut kanssa autoilijan aivot. Kenellekään tuskin tulee yllätyksenä, että poikkeuksellisen kovilla tulipalopakkasilla autoilu on solmussa oli käyttövoima mikä hyvänsä. Maltti on valttia näissä hommissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla