Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin kummitytölle joululahjaksi leffaliput ja selvisi, että edellisetkin jäi käyttämättä..

Vierailija
03.01.2024 |

Ensi vuodeksi pitää keksiä jotain muuta?

Asuu Helsingissä, joten siitä ei ole kiinni, etteikö olis leffateattereita lähellä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ne liput voi myydä jos ei itse käytä 

Vierailija
2/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google play lahjakortti on ainakin yksi ihan varmasti käyttöön kelpaava asia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset ja nuoret ymmärrä lahjakorttien päälle mitään. Rahaa vaan pitäisi saada ja vapauden päättää mihin (karkkiin tai energiajuomaan) sen haluaa käyttää. 

Vierailija
4/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole käyttänyt jalkahoitolahjakorttia, enkä leffalippuja. En tykkää mennä kumpaankaan. Olen aikuinen nainen. Lahjakortti on huono lahja, ehkä tavalliseen kauppaan lahjakortti menisi, muut ei.

Vierailija
5/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole lahjanantajan päänsärky, jos lahjakortit jää käyttämättä. Toki voi seuraavalle vuodelle miettiä jos joku muu lahja/lahjakortti tulisi paremmin käytettyä, mutta ei niiden käyttö antajan vastuulla ole vaan saajan. Lahjansaajahan voi vaikka antaa ne eteenpäin, jos itse ei ehdi tai halua käyttää.

Vierailija
6/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat on nykyisin huonoja, sitäpaitsi nuoriso ei jaksa yli tuntia olla ilman puhelintaan. Osta vastedes lahjakortti Normaliin.

Vierailija
7/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä koko lahjakortti-ideaa. Seteli on lahjakortti, joka käy hyvin moneen paikkaan. Itse olen saanut kerran lahjakortin, jolla olisi voinut useasti käyttää erästä palvelua. Kerran jaksoin mennä, senkin pitkin hampain. En tykkää määräilystä ja siitä, että lahjakortti velvoittaa johonkin. 

Vierailija
8/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäis mullakin käyttämättä. En katso leffoja. Leffateatterissa istuminen olisi pelkkää kärsimystä. Mieluummin katselisin vaikka maalin kuivumista kotonani.

Vierailija
9/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten ensi jouluna osta leffalippuja. Testaa seuraavaksi, olisiko museokortillekäyttöä.

Vierailija
10/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoithan liput varmasti elokuvateatteriin mikä on lähellä tytön kotia. Itseä ärsyttää, kun saan Finkinon sarjalippuja, kun ei-Finnokinon teatteri on 200 metrin päässä ja lähimpään Finkinoon on 7 km.

Vierailija
11/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvat on nykyisin huonoja, sitäpaitsi nuoriso ei jaksa yli tuntia olla ilman puhelintaan. Osta vastedes lahjakortti Normaliin.

Itse en enää käy leffassa juurikin tuosta syystä. Vieressä istuvat teinit tarkisti 10min välein onko tullut jotain uutta mielenkiintoista kännykkään, näyttö tietenkin normaalikirkkaudella. Kun huomautin asiasta oli täydellinen hiljaisuus ja katsottiin muualle. Pthyi ei ikinä enää leffaan. (Kotikasvatus?)

Vierailija
12/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joululahjaksi leffaliput. Voi antaa ne eteenpäin vaikka kaverille. Kyllä joku käy leffoissa.

Vierailija
13/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätöntä porukkaa. En tykkää siitä, tästä, enkä tuostakaan, mutta antakaa lahjoja. En anna. Piste. Älä sinäkään ap enää anna.

Vierailija
14/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoissa menee kuulo kun äänet on liian kovalla. Ahdistavaa. Fiksu kummityttö kun ei mene sinne ilmaiseksikaan. 

15/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten ensi jouluna osta leffalippuja. Testaa seuraavaksi, olisiko museokortillekäyttöä.

Tai vuohi Afrikkaan 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin kummitytöltä toiveita. Niin on helpointa. Eivät ne enää joulupukkiin usko

Vierailija
17/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lahjakortit on typeriä lahjoja, lapselle varsinkin. Ne jää usein käyttämättä kun kyseisestä putiikista ei löydy mitään kivaa ostettavaa tai lahjakorttiin oikeuttava palvelu ei kiinnosta. Käteinen on paljon parempi. Meilläkin lapsille tuli mäkkärin lahjakortteja, ihan turhaa antaa ruokaa lapselle lahjaksi. 

Vierailija
18/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ollut kyse siitä etteikö kävisi elokuvissa, mutta ei vaan ollut muistanut niitä.

Ap.

Vierailija
19/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää käy leffassa juurikin tuosta syystä. Vieressä istuvat teinit tarkisti 10min välein onko tullut jotain uutta mielenkiintoista kännykkään, näyttö tietenkin normaalikirkkaudella. Kun huomautin asiasta oli täydellinen hiljaisuus ja katsottiin muualle. Pthyi ei ikinä enää leffaan. (Kotikasvatus?)

Kävin katsomassa Sisu elokuvan jonka kohderyhmä ei ollut nuoret vaan me keski-iän ylittäneet ja sali hehkui puhelimien valoista. Lapset oppii esimerkistä. 

Vierailija
20/41 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ollut kyse siitä etteikö kävisi elokuvissa, mutta ei vaan ollut muistanut niitä.

Ap.

Mitä sitten täällä valitat? Helposti voi käydä niin, että liput unohtuvat kukkaron pohjalle, jos on ajatellut käyttää myöhemmin.