Miten sinä nautit raikkaasta talvisäästä?
Pulahdatko avantoon? Onko lempilajisi hiihto, luistelu vai lumikenkäily?
Vai nautitko talvesta pulkkamäessä tai metsäkävelyllä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En mä nauti. Mä kärsin. Sisällä on kylmä ja vetää ja päätä särkee sen takia. Silmät on vedosta tulehtuneet ja nenä on kuivasta ilmasta kipeä.
Samoin. Toivon, että pian lauhtuu.
Taitaa olla pakko lähteä pikku mutka "nauttimaan" että onko toisessa rakennuksessa plussan puolella. Näkyy täälläkin jäähtyneen keittössä jo 10 asteen tuntumaan.
Paljasjalkajuoksua metsässä, sen jälkeen pulahdus avantoon, 30 minuutin uinti, sitten alasti juoksua merenrannalla.
Kattomalla ikkunasta ulos. Ompas kiva sää. Onneksi ei tarvi ulos mennä kun on lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa syntynyt.Meillä on vuoden ajat.Joten minulla on vuoden aikaset vaatet ja jalkineet .Ulkoilen päivtäin aäällä kuin sällä läpi vuoden aikojen.Päivttäin noin minimi 3h. Nyt on Helsingin kaupunki tehnyt valmiit ladut metsiin kuin jäät on urheilu kentillä.Joten Hiihdän, Luistelen ,kävelen ja pulkka mäessä olen lastenlasten kanssa.Säät ei estä ulkoilua .Tuo hyvän mielen,kuin laadukaat yö unet.
Minä saan pakkasella ulkoilusta kipeät nenän limakalvot, siitä sitten nuhan ja lopulta poskiontelontulehduksen. Kivasti saan myös nauttia migreeneistä. Minkäs sille voi, että mulla on sellaiset kudokset jotka ei kestä pakkasta.
Syömällä raikkaita voileipiä tai voileipäkakkua Porvoossa!
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa syntynyt.Meillä on vuoden ajat.Joten minulla on vuoden aikaset vaatet ja jalkineet .Ulkoilen päivtäin aäällä kuin sällä läpi vuoden aikojen.Päivttäin noin minimi 3h. Nyt on Helsingin kaupunki tehnyt valmiit ladut metsiin kuin jäät on urheilu kentillä.Joten Hiihdän, Luistelen ,kävelen ja pulkka mäessä olen lastenlasten kanssa.Säät ei estä ulkoilua .Tuo hyvän mielen,kuin laadukaat yö unet.
Mahdat näyttää kärsineeltä. Paksu, parkkiintunut, punakka ja uurteinen nahka?
En jaksa mennä lenkille, jos en voi pelata Pokémon GO:ta samalla. Puhelin tahmaa ihan järkyttävästi kun on enemmän pakkasta.
Laskettelua, randohiihtoa, lumilautailua
Lastenlasten kanssa kaikkea kivaa puuhailua ulkona.
Lumikenkäilemällä. Ostin juri uudet lumikengät.