Helena Ahti-Halbergin matka-kauhupainajainen! Joku kuorsasi ja pieraisi lentokoneessa.
Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hienotkin ihmiset pieree. Muuten ei ole elävä olento ollenkaan.
Joo, mutta hienojen ihmisten pierut tuoksuu parfyymille ja sateenkaarelle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tanssin paikka? Sellainen missä pidetään nenästä kiinni.
Pyykkipoika-jive. Se tanssitaan pyykkipoika nenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
Ketä on Helena Ahti-Hallberg?
-winner-
Semmonen "etteks te tiiä kuka mä oon?"-täti. Et ole missannut mitään vaikket tiedäkään kuka hän on. x-D
Ai siksikö hän on laittanut minulle kommentttini alapeukun ;D ETTKMO:t on kyllä herkkiä ;D
-winner-
Mitä!? Kuka on kehdannut laittaa sinulle alapeukun?? Tee heti valitus yp:lle sellaisesta toiminnasta!
Laitanko haisevan vastalauseen? Tyyliin: Ettekö te tiedä kuka täällä haisee?
;D
-winner-
anteeksi, KETÄ täällä haisee...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
-winner-
Semmonen "etteks te tiiä kuka mä oon?"-täti. Et ole missannut mitään vaikket tiedäkään kuka hän on. x-D
Ai siksikö hän on laittanut minulle kommentttini alapeukun ;D ETTKMO:t on kyllä herkkiä ;D
-winner-
Mitä!? Kuka on kehdannut laittaa sinulle alapeukun?? Tee heti valitus yp:lle sellaisesta toiminnasta!
;D
-winner-
Luulin että laitoit jo, mutta eihän tuo vielä myöhäistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
-winner-
-winner-
;D
-winner-
Luulin että laitoit jo, mutta eihän tuo vie
Harmi, kun näin pakkasella lähtee myös visuaalinen havainto lämpimästä ilmasta kylmemmän seassa, ei voi olla silent & deadly tai selittää, että hanki se vaan narskuu kengän alla kävellessä...
-winner-
Kyllä on tissihirviöllä huolet 😅 Muut palelee leipäjonoissa!
Paljastan nyt kaikille jotka eivät ole lentäneet yli 10 tunnin lentoja: kaikkia pierettää ja ihan kaikki pierevät niillä. Kyseessä on yksinkertaisesti fysiologinen juttu kun ilma suolistossa laajenee kun oleskellaan korkeassa ilmanalassa pitkän aikaa. Asiaa voi toki helpottaa sillä mitä syö ennen lentoa mutta kyllä viimeistään siinä vaiheessa alkaa pierettää kun on vetänyt naamariin sen aamiaistarjoiluna tuodun munakas+herkkusieni+papumössön. Ihan yleistä tietoa ja tapahtuu niin ykkös- kuin turistiluokassa. Jopa henkilökunta piereskelee. Kysykää keneltä tahansa joka on enemmän lentänyt, ei sitä voi estää mitenkään.
Mä kyllä täysin ymmärrän, että on kamalaa kuunnella kuorsausta ja haistella niitä kaasuja. Oishan hän voinut ottaa korvatulpat, mutta kuorsaus on ääni, johon valitettavasti ei auta mikään.