Helena Ahti-Halbergin matka-kauhupainajainen! Joku kuorsasi ja pieraisi lentokoneessa.
Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadoilla tuhansilla suomalaisilla ei ole tuollaisia ongelmia kun ei ole rahaa eikä aikaa lähteä.
Ei tuossa kadehtimista ole.En menisi Intiaan edes ilmaisella lipulla.
Ihan eri kulttuuri, ruoka, tavat , uskonto ym.Koen sen maan uhkaavana turistinaisille.
Se on uhkaava ihan sikäläisillekin naisille, samoin kuin mm. Dubaikin on.
Oksettavaa että nää tyypit käy lomailemassa Dubaissa. Itse en sinne lähtisi, vaikka maksettaisiin. Yks iso luksus-ostoskeskus aavikolla. Orjuus elää ja voi hyvin siellä. Naisilla ei mitään arvoa.
Aina ennen lentomatkaa syö kattilallisen kaalisoppaa. Kärsin lentopelosta joten mahassa kiertää melko helposti.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa että nää tyypit käy lomailemassa Dubaissa. Itse en sinne lähtisi, vaikka maksettaisiin. Yks iso luksus-ostoskeskus aavikolla. Orjuus elää ja voi hyvin siellä. Naisilla ei mitään arvoa.
Niinpä. Kertoo paljon valtiosta ja sen henkisistä arvoista, että koko ulkoisesti kimalteleva komeus on pitkän ja verisen orjatyön aikaansaannosta. Se, että itse hallitsijakin pitää omia tyttäriään vankeina, ei tee siitä valtiosta ainakaan yhtään houkuttelevampaa matkakohdetta. Siis vähääkään tiedostavalle ihmiselle. Junteille toki.
Harlin voisi ohjata tästä snakes on the plane 2:n.
Tämä on se syy, miksi ökyrikkaat hankkii oman yksityiskoneen: ei tarvi siellä muiden pierukaasuissa ja pärskeissä marinoitua, kun lähtee lomalle. Eihän se ekologista ole, mutta minkäs teet. Muuten on loma pilalla, kuten tässä nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Harlin voisi ohjata tästä snakes on the plane 2:n.
Fart on the plane: gassy trip!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin matkustanut täytyisi tietää että koneessa jaetaan ilmaiseksi korvatulppia. Ja jos joutuisin tuohon tilanteeseen pyytäisin siirtoa , jonka varmaan olisivat järjestäneet.Kerrankin istuin eka luokassa kun antoivat minulle paikan .
Tulpat korviin ja sieraimiin niin ei tarvitse avautua lehdissä köyhäkansalle.
Ja tulppa piereskelijälle persiiseen
Sukari Larm Ahtihalberi Manninen. Kuvottavia tyyppejä. Poistukaa ja äkkiä kitisijät. Sivistymättömiä moukkia teippidennyksineen ja mies-rusketuksineen. Yök.
Joko Heluna hengittää itsenäisesti?
Suodatetutkin pierut ovat uloste-molekyylejä jotka menevät ontelosi kautta kehoosi.
Mieti hetki sitä.
Kun haistat pierun, se on kaasumaista ulostetta.
Helena tiesi että pireskelija oli joku muu koska hyvin rasvattu anustappi ei päästä kaasuja ulos peräaukosta.
Vierailija kirjoitti:
Suodatetutkin pierut ovat uloste-molekyylejä jotka menevät ontelosi kautta kehoosi.
Mieti hetki sitä.
Kun haistat pierun, se on kaasumaista ulostetta.
Ei ihme, että Helena pyärtyä pätkähti.
Vierailija kirjoitti:
Helena tiesi että pireskelija oli joku muu koska hyvin rasvattu anustappi ei päästä kaasuja ulos peräaukosta.
Entäs sitten? Kyllä anustapin käyttäminen kuuluu normaalisti tavalliseen matkailuun. Itse käytän sitä juhlissa ja edustustilaisuuksissa, joissa laskeutuneet peräsuolen pörinä herättäisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Kyllä anustapin käyttäminen kuuluu normaalisti tavalliseen matkailuun. Itse käytän sitä juhlissa ja edustustilaisuuksissa, joissa laskeutuneet peräsuolen pörinä herättäisi huomiota.
Kävely ja seisominen korkeakorkoisilla kengillä puristavaa pakaroita yhteen ja yhdistettynä anustappiin estää pieruja ja ulostevuotoja jännittävissä tilanteissa kuten matkustaessa tms.
Kyllä ne hienotkin ihmiset pieree. Muuten ei ole elävä olento ollenkaan.
Olisiko tanssin paikka? Sellainen missä pidetään nenästä kiinni.
Matkailu avartaa. Voi jeesus nyt taas antakaa mun kaikki kestää. Toivottavasti Helena ei ikinä joudu kärsimään mistään fysiologisista ongelmista, kuten suolisto-ongelmista.
Jossain ulkomailla ei ehkä ole sellaisia ravintola-alan vaatimuksia erityisruokavalioiden suhteen, kuten keliakiasta tai laktoosi-intorelanssista poteville.
Joissain maissa ei ole sellaista ylellisyyttä kuin laktoosittomat maitotuotteet.
Mutta länsimainen, kaunis ja hyvätuloinen ei sellaisesta asioista perusta, kuten jäätävät ilmavaivat. Ei meillä. Ja vähintään nyt täytyy olettaa, että kaikilla ihmisillä, on sellaiseen ylellisyyteen varaa, kuten ettei vain pieretä.
Jos ulkomaan matkalla tulee ripuli tai edes pierettää, niin kyllä se kertoo vähintään ihmisen yhteiskunnallisesta asemasta.
Suotaankoon kaille Helenoille realistinen kuva siitä, mitä se matkailu voi aiheuttaa. Toivottavasti ei mitää sen vakavampaa kuin ripuli tai ilmavaivat.
Helenalle tiedoksi, että ulkomailta voi myös saada vakavia tauteja kuten dengue- tai keltakuumeen tai jonkun tosi pelottavan loisen.
Toisaalta voi myös iskeä joku luonnon katastrofi, missä menettää omat lapset ja puolison.
Mutta tärkeintä on, ettei kukaan vain piereskele.
Kannattaakohan ihan kaikkea kertoa? Tuntuu, että ihmiset möläyttelee typeryyksiä ihan työkseen nykyään.