Helena Ahti-Halbergin matka-kauhupainajainen! Joku kuorsasi ja pieraisi lentokoneessa.
Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa
Kommentit (92)
"Akin ja Ahtin matkamotkotukset" broadcast kuunnelmia odotellessa. 💨
Jotenkin alkaa vahvasti vaikuttamaan siltä, että Helena keksii noita juttuja omien fantasiodensa pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Sukareiden ja Hallbergin ja idioottiMannisten elämää norsunluutornissa.
Kaikilla lapsiperheillä ei enää ole rahaa edes ruokaan.
Kaikki on suhteellista
Näin!
Tai jos joutuu Hki-Vantaalla odottamaan 15 min laukkuaan. Kermaperseet!
Jokaiselta " pääsee" kaasuja noin 3 litraa vuorokaudessa. Näin se vaan on, ei katso ollaanko maalla, merellä vai ihan ilmassa. Lentokoneissa haisee usein ja vielä Intia-- Dubai väli??
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina tällaisista luksusmurheista valittaminen edes huumorilla on vain yksinkertaisesti noloa. Hyväosaisena voisi edes vähän osoittaa empatiaa vähävaraisempia kohtaan pitämällä mölyt mahassa. Kertoo puutteista yleissivistyksessä, jos ei tiedä millaisessa taloudellisessa ahdingossa monet elävät Suomessakin. Kaikkihan me myös olemme kuulleet ilmastonmuutoksesta.
No mutta kyllä tämä rouva pitikin mölyt mahassa. Joku toinen ei :D
Meidän työporukalle tuli ripuli Intian työmatkalla. Kotiinpaluu Suomeen meni iloisesti vessajonossa rupatellessa. Helena ei tainnut ehtiä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
Ketä on Helena Ahti-Hallberg?
-winner-
Ai, sinäkö olet se, joka aina tulee "vitsikkäästi" kommentoimaan: kuka Sanna Marin, koskaan kuullutkaan,...mikä korona, Ai se peli vai,..., Sofi Oksanen, häh, missä joukkueessa se pelaa, jne jne
Ja sopiva kysymyssana on kuka, ei ketä.
Onko turhempaa keskustelun aihetta? Täällä Suomessa ulkona on raikas pakkassää ja aurinko paistaa. Ei haise paska...
WVierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa vahvasti vaikuttamaan siltä, että Helena keksii noita juttuja omien fantasiodensa pohjalta.
Niinpä. Taitaa ne pierut kiinnostaa ja kiihottaa kun niistä pitää jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
-winner-
Semmonen "etteks te tiiä kuka mä oon?"-täti. Et ole missannut mitään vaikket tiedäkään kuka hän on. x-D
Ai siksikö hän on laittanut minulle kommentttini alapeukun ;D ETTKMO:t on kyllä herkkiä ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
-winner-
Ai, sinäkö olet se, joka aina tulee "vitsikkäästi" kommentoimaan: kuka Sanna Marin, koskaan kuullutkaan,...mikä korona, Ai se peli vai,..., Sofi Oksanen, häh, missä joukkueessa se pelaa, jne jne
Ja sopiva kysymyssana on kuka, ei ketä.
Ja sinä "ettekö te tiedä, että Vauvassa on säännöt" -pissis hermostut aina ja poistatat keskustelun, koska et yhtään ymmärrä edes pieruhuumoria. Moi vaan, justiina ;D
-winner-
"Oma pieru hyvälle haisee, toisen kahta kauheemmalta"
-Sananlasku, Satakunta
Vierailija kirjoitti:
Menikö Helena nuuhkimaan mistä se pieru tuli?
Kyllä. Tokkuraisena se hoipperoi eteenpäin lentokoneen käytävää pitkin korkkareissaan (niissä matalakorkoisemmissa mattapintaisissa Chaneleissa) ottaen tukea jokaisesta penkin nojasta, kunnes saapui syyllisen luo. Siihen se sitten pökräs. Hajusuolalla siinä sitten elvytettiin rouvaa takaisin tajuihinsa.
Onneksi Ahti Haalberg ei ollut samala matkala ku ite, päästelin hirivttävän hajuisia kun tuli otettua vähän reissun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
-winner-
Semmonen "etteks te tiiä kuka mä oon?"-täti. Et ole missannut mitään vaikket tiedäkään kuka hän on. x-D
Ai siksikö hän on laittanut minulle kommentttini alapeukun ;D ETTKMO:t on kyllä herkkiä ;D
-winner-
Mitä!? Kuka on kehdannut laittaa sinulle alapeukun?? Tee heti valitus yp:lle sellaisesta toiminnasta!
Sadoilla tuhansilla suomalaisilla ei ole tämmöisiin reissuihin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Sadoilla tuhansilla suomalaisilla ei ole tämmöisiin reissuihin varaa.
Miljoonilla ei taida olla.
Tosta valituksesta tekee niin typeräksi se, että hän valittaa itse olleensa vatsataudissa. Hyvin ne suolikaasut on voineet leijailla omasta perästä