Herkkuseksiä
Olemme naapuritalossa auvan noin 50 v. naisen kanssa sellaisia parkkipaikka tuttuja, eli satunnaisesti nähdään ja jutellaan tavan mukaan niitä näitä. Olemme molemmat eronneita ja yksin eläjiä.
Kerran kun satuttiin taas samaan aikaan parkkikselle hän kysyi voisinko tulla joskus vaihtamaan hänen asuntoonsa eteisen kattolamppuun ehjän lampun kun hän ei itse uskalla kiivetä jakkaralle seisomaan. Lupasin mennä myöhemmin illalla käymään.
Menin sitten paikalle ja hän tuli avaamaan oven aamutakki päällään ja kertoi olleensa juuri suihkussa. Lamppu tuli vaihdettua ja hän kysyi saako kiitokseksi tarjota kahvit ja minä jäin kahville. Kahvipöytään ilmestyi myös konjakki pullo josta otettiinkin sitten muutamat lasilliset. Tunnelma vapautui sitte pikku hiljaa ja alettiin keskustella elämän menosta yleensä ja myös varovasti siitä, että näillä ikävuosilla tuo seksielämäkin on melko hiljaista.
Hän kertoi, että on muuten ollut seksielämäänsä tyytyväinen, mutta harmitteli, että hänen ex miehensä oli niin vanhan aikainen, että hänelle seksi tarkoitti naintia noin kerran viikossa lähetyssaarnaaja asennossa ja joskus harvoin takaapäin. Pillua hän ei suostunut nuolemaan eikä myöskään antanut imeä kulliaan, puhumattakaan, että olisi kokeiltu peppuseksiä. Noita kolmea asiaa hän itse olisi halunnut myös kokeilla.
Hän kysyi ovatko nuo seksitavat minulle tuttuja ja kerroin, että olihan noita kaikkia tullut joskus harrastettua ja puoli leikilläni sanoin, että voitaisiinhan tässä niitä yhdessä harjoitella vaikka saman tien. Hän punastui ja alkoi kainostella ettei näin äkkiä kehtaisi alkaa lähes vieraan henkilön kanssa seksisuhteeseen.
Menin hänen luokseen ja suutelin varovasti sekä työnsin kättäni hänen aamutakkinsa sisään ja yllätyin kun hänen rintansa olivat paljaina. Puristelin niitä ja pussailin myös nännejä. Hän alkoi huohottaa ja aamutakki avautui kokonaan paljastaen myös paljaan pillun. Tästähän minun kullini pillastui ja alkoi seistä, niin että ajattelin sepalukseni repeävän.
Hän tietenkin huomasi sen ja alkoi puristella kulliani housujen läpi ja minun oli pakko laskea housut alas, että hän pääsisi runkkaamaan sitä vapaasti. Kun kova paisunut kullini pompahti hänen kasvojensa eteen hän kysyi saisiko hän nyt toteuttaa sen suihinoton mitä hän ei ollut mieheltään koskaan saanut. Tietenkin suostuin ilomielin ja hän otti kullin varresta kiinni ja ohjasi isoksi paisuneen terskan suuhunsa.
Hän otti koko terskan suuhun ja puristi huulensa tiiviisti kiinni terskan taakse ja lipoi kielellään terskan herkkää alapuolta ja pyöritteli kieltä koko terskan ympärillä ja samalla imi terskaa. Samaan aikaan hän myös kädellään teki lypsäviä liikkeitä pitkin kullin vartta.
Minulla oli pari viikkoa kulunut edellisestä purkauksesta joten paineet oli melko kovat ja pussit täynnä. Muutaman minuutin ahkeran imuttamisen jälkeen aloin tuntea, että nyt kohta purkaudun ja kysyin häneltä päästänkö suuhun, niin hän nyökkäili innokkaasti. Vielä muutama veto kullin varresta, niin lasti lähti ja näin kuinka hänen posket pullistuivat kun spermalasti täytti suun. Hän piti tiiviisti huulet terskan ympärillä ja odotti, että viimeinenkin spermatippa on valunut suuhun. Sen jälkeen hän makusteli vähän aikaa spermaa suussaan ja nielaisi sitten sen alas. Lopuksi hän vielä kielellään lipoen puhdisti terskan päälle jääneet viimeisetkin tipat
Se oli ihanaa, hän huokaili ja kysyi että voitaisiinko ne kaksi muutakin hänen toivettaan toteuttaa myöhemmin, eli pillun nuoleminen ja peppunainti. Minullehan se kyllä sopi ja ne toteutettiinkin sitten moneen kertaan siihen asti kunnes hän löysi uuden miehen ja muutti toiselle paikkakunnalle.
Kommentit (6)
Lähti toiselle paikkakunnalle, kun löysäpili naapuri ei pystynyt muuta kuin puheissaan olemaan kova panomies!!!
Aina voi h aa v e i l l a .. (se on ilmaista.)
Voi hyvä ihme. Puutteessa oleva nainen joka ei halua mitään muuta kuin antaa suuseksiä miehelle 😆 selvä tositarina! Mene naimisiin, irtoseksi on syntiä.
Kyllä sitä spermaa varmasti tulee niin paljon että posket pullistuu. Hevoselta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä spermaa varmasti tulee niin paljon että posket pullistuu. Hevoselta
Jos pari desiä kerralla, kyllä se on ihan täysi suullinen.
Tällainen uudenvuoden satu näin alkajaisiksi