Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat "herkut" alle kouluikäisellä? Lapsellasi/ sinulla.....

Vierailija
03.09.2008 |

Itse: Heinzin pikkelsi suoraan purkista ja Kallen mätitahna suoraan tuubista. Paistetut sipulirenkaat katosivat kans aina jo paistinpannulta.

Lapsi 3v: Raaka sipuli (käy mättämässä suuhunsa leikkuulaudalta kun silppuan), raaka sinappi ja maustekurkut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovena-hiutaleita ja maitoa.

Hapankorppua ja sen päälle levitin veitsellä ketsuppia.

Vierailija
2/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt koululaisena sipuli on yök (eikä tajua, että tungen sitä joka ruokaan ja hyvin maistuu kunhan ei tiedä sipulista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää myös kaurahiutaleista maidon kanssa. Kaurapuurosta ei pidä yhtään.

Salmiakki, tee(kamomilla, vihreä, piparminttu).

Vierailija
4/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla.. hmm.. ? ei varmaan mitään outoja

Vierailija
5/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipulit (raaka tai paistettu), oliivit, feta, homejuusto, chilit, sinappi, pikkelssit, kaikki tuliset ruoat (erityisesti intialainen ja thairuoka), piimä, greippi, avokado, kiiwi.

Vanhempi lapsi taas suosii peruna-jauhelihakastike-linjaa, vaikka aivan samoin on koitettu totuttaa maistamaan kaikkea.

Vierailija
6/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolukkahilloa, johon sekoitettiin vehnäjauhoja ja sokeria; ruisleivän päälle levitin aina sinappia.

Esikoinen söi mielellään ruisleipää, jonka päällä balkanmakkaraa ja raakaa sipulia, juomana piimää.

Joskus poika halusi syödä sitruunaa "raakana"

Muutenkin esikoiselle on aina maistunut kaikenlainen ruoka, ja varsinkin maustetut ruuat olivat mieleen

Nuoremmat kaksi lasta ovat niin nirsoja ruuan suhteen, etteivät syö kuin miedosti maustettuja perusruokia, isänsä on samanlainen.

Vierailija
7/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisimurot mansikkasoseen kera.

lapsella voi suoraan purkista, mutta taitaa olla monilla muillakin, muistan ainakin olleen myös omaa herkkuani pienenä.. mutta juu, tätä yritetään kovasti estää ;D

Vierailija
8/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt sitä nyt jo vaikka kuinka paljon sellaisenaan.

lapsena nuolin aina voin leivän päältä, ja sitä piti voidella monta kertaa uudelleen. Sama tapa on myös lapsillani, vaikka aitoa voita ei enää käytetäkään leivän päällä...

Vierailija
9/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunamehun on sekä äidin, että lasten lempparia (siis se ihan laimentamaton).

No joo ja ketunleipä, liekkö se sitten outo vai ei, mutta kuitenkin... ;D

Vierailija
10/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kaurahiutale-sokerimössöä söin minäkin. Ja ruisleivän päälle laitoin kans joskus sokeria. Ei kyllä enää tulis mieleen laittaa.

Vierailija
11/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raparperi raakana. Lapsi tykkää ketsuppikurkuista.

Vierailija
12/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-siis samaan aikaan.

Saisin muuten raivarit, jos joku antaisi minun lapsieni tehdä jotain vastaavaa.

Omat lapseni ovat aika nirsoja, ihan tavislinjalla siis mennään. Itsekään en ole kolmeenkymmeneen vuoteen tuota voin ja hillon yhdistelmää suosinut =)

Pakko on lisätä, että olen aina ollut normaalipainon alarajoilla, lapsena ja aikuisena.

Vierailija
13/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja tyttären herkkua. Ilman sokeria

Vierailija
14/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUISLEIPÄÄ + OMENAHILLOA + JUUSTOA .NAM!

Vierailija
15/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena sanomalehti ja raaka makaroni. Lapsillani ei ole oikein mitään niin outoa mieltymystä.

Vierailija
16/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokaadoista. Todellakin kaupassa tuo 2 v ostaisi vain ja ainoastaan avokaadoja. Teitää kuulemma jo muka ite valita hyviä. Niihin meidän rahat menee. Mieskin on viimeisen vuoden aikana oppinut syömään.

Vierailija
17/18 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis 

Vierailija
18/18 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N vuoden ikäisinä ja siitä eteenpäin: graavilohi, voimakkaat juustot, oliivit, ravut.