Miksi ette ole töissä?
Nyt on normaali työpäivä Suomessa. Menkää tekemään töitä.
Kommentit (66)
Miten niin miksi en ole töissä? Minä olen töissä.
Vasta 8.1. alkaa työt, kun koulut aloittavat kevätlukukauden.
Meillä ei tehdä ulkotöitä yli 20 pakkasella. 12h vuorossa olisi liian kylmää. 15 ja tuulinen sää on vielä ihan ok eli ens ma varmaan mennään taas.
Eläkeputkessa olen, kuukauden päästä eläkkeellä.
Että viitsitte vastata tuolle aloittelijalle. Ei ole itse edes vastannut miksi ei itse ole työssä , vaan kirjoittelee tänne.
Ap: ei kuulu sulle mitä muut tekevät/ eivät tee. Elä OMA elämäsi!!
Olen rauhallisessa työssä ja pidän virettä yllä palstailemalla. Lisäksi tämä näyttää paremmalta kuin täysin rötvääminen. Naputtelen välillä näppäimistöä tärkeän näköisenä.
Rehellisesti sanottuna mulla on nyt aika huonot fiilikset. Tekisi mieli heittää kirves kaivoon ja antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollaan, ja edelleen on vapaus tehdä mitä vaan valvontatyön ohessa. Sitten kun punaista valoa vilkkuu silmäkulmaan, niin jotain liikettä syntyy. Viime vuonna 7 kertaa. Eli aikaa on ja palkka juoksee sekä peli toimii edelleen
Kun punainen valo alkaa vilkkua, sinä painat nappia. Eikö tuollaisen homman voisi automatisoida helposti...
Ei, vaan silloin lähdetään katsomaan mikä on vikana valon ilmoittamassa paikassa.. se ei napinpainalluksella hoidu, välillä saattaa mennä joltisenkin kauan aikaa ennenkuin häikkä on hoidossa, pelkästään väliaikaisen ohituksen takia kunnes taas kaikki pelittää.
Töihin vasta klo 12, päättyy klo 20. Flunssan jälkeen vielä kovin vetämätön olo, kai tuon yhden illan jaksaa. Koko loppuviikko onkin vapaata näköjään.
Köllöttelen kotona sohvalla viltin alla työläppäri sylissä. Kohta vois taas katsoa oisko siinä jotain tekemistä. Aika pitkälti työni on päivystysluontoista. Työpuhelinkaan ei ole tänään vielä soinut. Palkka juoksee kiinteänä kuukausipalkkana.
Olitko ap eilen niinkuin minä, menen kyllä vielä tänäänkin.
Etätöissä että haista sinä AP pitkä paska!
Koska olen onnellisesti tk eläkkeellä. Jäi 34v työputki taakse.
Talvilomalla Kanarialla vielä tämä viikko. Ens viikolla sit taas krpä otassa painamaan töitä.
Tein niin pitkiä päiviä välipäivinä, että pomo antoi ylityövapaan.
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä että haista sinä AP pitkä paska!
Oletko motokuski?
Töissä ollut tapaninpäivästä asti joka päivä ja tänäänkin iltavuoroon. Vapaata vasta sitten viikonloppuna.