Miksi jotkut somevaikuttajat eivät kunnioita lapsensa yksityisyyttä, vaan pitävät lapsen kuvia/videoita julkisella Instagram-tilillä?
Kommentit (10)
Naiiveja, eivät ymmärrä nykyajan somevaaroja. Lapsi voi löytää joskus itsensä ai- prono sivuilta.
Kyllä enimmäkseen nykyisin eivät esittele esim. lapsen kasvoja tileillään ainakaan julkkikset
Vierailija kirjoitti:
Kyllä enimmäkseen nykyisin eivät esittele esim. lapsen kasvoja tileillään ainakaan julkkikset
mammavaikuttajat kyllä esittelee :D
Ne saa siitä rahaa. Joillakin raha ja julkisuus menee lapsen yksityisyyden edelle.
Samoin olen miettinyt, mitä nämä tyhjäpäät oikein ajattelee? Ei mitään, onhan ne pollat tyhjiä.
Ja jotkut jopa tekee LAPSILLEEN omat Instagramit!
Niinpä, eikä naaman päälle lätkäisty tarralappu paljon auta, kun intiimimmätkin asiat kerrotaan.
Suomessa onneksi enimmäkseen ihmiset ei näytä lasten kasvoja. Mutta seuraan instagramissa paria jenkki-äitiä, jotka ovat jakaneet kaiken aina. Toisella on ihan poikkeuksellisen kaunis esiteinityttö. Tuntuu inhottavalta ajatella minne kaikkialle tuonkin tytön kuvat leviää.
Itsellä on saman ikäinen tyttö ja sen sijaan, että jakaisin hänen kuviaan, olen pyrkinyt opettamaan turvallista somen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa onneksi enimmäkseen ihmiset ei näytä lasten kasvoja. Mutta seuraan instagramissa paria jenkki-äitiä, jotka ovat jakaneet kaiken aina. Toisella on ihan poikkeuksellisen kaunis esiteinityttö. Tuntuu inhottavalta ajatella minne kaikkialle tuonkin tytön kuvat leviää.
Itsellä on saman ikäinen tyttö ja sen sijaan, että jakaisin hänen kuviaan, olen pyrkinyt opettamaan turvallista somen käyttöä.
Suomessa kyllä näytetään lasten kasvoja somessa. valitettavasti
nomutta, mainitse siellä!