Miksi ette ole töissä?
Nyt on normaali työpäivä Suomessa. Menkää tekemään töitä.
Kommentit (66)
Hain viime viikolla lähes 30 eri työpaikkaa, hakemuksia eri kohteisiin
Ei sitä työtä niin helpolla kaikki saa
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa lähteä enää töihin, kylmäkin on ulkona. OVE:tä odotellessa.
Menisin, jos jotain olisi. Juuri soitin pomolle. Sanoi, et pahalta näyttää. Pakkasetkin heijastuu toki työhöni, mutta vielä enempi orpopurra-hallituksen päätökset. Asiakastyöt väheni tramaattisesti hallitusmuodon selvitessä keväällä. Noin alkuun 3/4 osaa väheni työtilaukset sen jälkeen. Ts. töistä katosi 75% ja sehän näkyy sitten vähentyneenä työaikana. Ja taitaa kohta kadota kaikki. Siinäpä ne lisääntyvät työpaikat mitä hallitus lupasi! Kerronpa loppuun viiden työpaikan jo menneen konkurssiin tältäkin paikkakunnalta sitten hallituskevään. Myös vaimoni työpaikka on alkanut alasajaa toimintojaan. Yrittää vielä rämpiä jotain, ettei kokonaan pellolle lentäisi. Itsellä tämä vapaa päivä ja koko viikko. Tuskin tulee töitä pakkastenkin takia. Ihmiset ei liiku tarpeeksi.
Koska työn tekeminen on alkeellisin tapa tehdä rahaa...
26 kirjoittaa: piti lisäämäni että OVEa odottelen minäkin. Heti loppuu työnteko silloin! Saa tää pas...a riittää. Teen vain mikä huvittaa!
Juljus kirjoitti:
Koska työn tekeminen on alkeellisin tapa tehdä rahaa...
Tuo on totta, mutta kaikilla ei ole tarpeeksi järkeä ajatella toisin...
Koska on krapula ja ootan että kohta alko aukeaa niin saan päivän ensimmäisen kossun. Siitä se kone taas lähtee käyntiin...
Haista ap minun paskainen ripulipieru. Hyh hyh. 🤮
Sama kysymys sulle ap. Miksi et ole töissä, vaan kirjoittelet tänne??
Onko pakko kun työvuoro ei ala vielä moneen tuntiin?
Olen eläkkeellä mutta edelleen töissä. Pidän omaa lomaa vielä pari viikkoa, sitten taas sorvin ääreen.
Sun pitää kysyä asiaa työnantajilta. Itselleni kerrotaan vain, että oli paljon erittäin hyviä hakijoita.
Olen töissä. Turha tällaisiin välipäiviin on lomapäiviä käyttää - loman kannalta voi ottaa töissäkin.
Voisin kirjoittaa kirjan tässä joutessani.
Työkkäri laittoi mulle työkyvyttömän leiman mt-ongelmieni takia.
Hän töitä silti, nyt vaan odotellaan että joku tulee hakemaan töihin 🤪
Aloitan vasta klo 9.