Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Alma, 31, pamauttaa miehille elävänsä tuilla yhden ilme valahtaa heti

Vierailija
02.01.2024 |

" Olen taiteilija, teen somesisältöjä ja kirjoitan kirjaa. Nyt kirjoitan kans kolumnia Tulva-lehteen ja teen kuvataidetta, Alma luettelee.

Ei mulla hirveästi ole tuloja. Silloin tällöin on apurahoja, mutta suurimmaksi osaksi, niin kuin monet muutkin taiteilijat, olen tukien varassa. Olisi niin paljon helpompaa, kun olisi perustulo ja kun tienaa rahaa, se tulisi vain sen päälle, Alma selittää.

Hän myöntää, että epäsäännölliset tulot ja tukiviidakko aiheuttavat paljon päänvaivaa ja selvittelyä."

Eipä ihme. Eihän hän pysty itsekään selittämään tulojaan. Kiirettä silti pitää.

Kyllä tuolla avautumisella se yrittäjästatus helposti napsahtaa.

Työtön hän ei nykysysteemin mukaan kuitenkaan ole. Itsensätyöllistävä ehkä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla se perustulo,niin ihmiset voisivat keskittyä muuhun kuin johonkin tukibyrokratiaan. Eiköhän se ole vain ajan kysymys milloin tuollainen on pakko saada.

Kuinka paljon menee nyt energiaa johonkin tukbyrokratiaan? Saman energian voisi käyttää johonkin järkevämpään. Sitä paitsi  byrokratian kulut valtion hallinnossa alenesivat perustulon myötä.

On laskettu moneen kertaan ettei siihen ole varaa. Tuilla eläjät eivät vain halua ymmärtää tätä.

No se on hyvä että hehtaari perseet ymmärtävät myydä ikiomaa kehoaan vanhojen ukkojen kuolattavaksi.. 👍

Vierailija
42/45 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijoilla pitää olla näyttöä, että saa apurahaa.... Toisille riittää että näyttää persettään.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti nyt googlata tulva-lehti. Ei yllättänyt :D

Vierailija
44/45 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mulle toi nainen kelpais paljon samaa:)

Vierailija
45/45 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijoilla pitää olla näyttöä, että saa apurahaa.... Toisille riittää että näyttää persettään.. 

Kiitos tämän päivän naurusta   😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan