Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman naiset valitsee.

Vierailija
02.01.2024 |

Petikumppaniksi:

Komea blondi mies. Siis vaalea, joka on sukupuuttoon kuolemassa ja siis geenilotossa häviämässä maailmankartalta tumman geenin vallatessa yhä enemmän ihmiskuntaa.

Kaljun komean miehen, joka tulee olemaan muutamien satojen vuosien päästä ihmiskunnan uusi normaali. Eli karvoitus vähenee evoluution edetessä ja kehittyessä. Ihminen ei enää tarvitse karvoitusta samalla tavalla kuin esi-isämme.

Tumma geenistö kasvaa ja sen jälkeen karvattomuus tulee valtaamaan ihmiskunnan.

Aviomieheksi:

kuvaukset samat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, mutta sen voin ainakin sanoa, että vaaleilla naisilla on heikompi itsetunto kuin miehillä

Vierailija
2/8 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kyllä ihan rehellistä tuubaa, vai meinaatko, että miesten kivekset pienenee ja kaljuus lisääntyy. En usko, varsinkaan kun tulee uusi terveitä geenejä etelän maista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain palstamiehen logiikalla nämä tiedot riittävät kumppaninvalintaan.

Vierailija
4/8 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin skippaisin geenivirheet pois. Eli kaljut jatkoon ja blondit out.

Vierailija
5/8 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin skippaisin geenivirheet pois. Eli kaljut jatkoon ja blondit out.

Komppaan. Sen vuoksihan Suomalaisilla on kautta aikain ollut alemmuuden tunnetta, kun tätä vaaleusgeeniä täällä on riittänyt. Toivottavasti korjautuisi nopeasti.

Vierailija
6/8 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan käsittämätöntä tuubaa koko aloitus, mutta siitä huolimatta oli tarkoitus kumpi tahansa, sen valitsen kenen kanssa on hyvä olla ja persoonat sopii yhteen.  

Vierailija
7/8 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen valitsee kumman. Mitä kummempi, sen halutumpi.

Vierailija
8/8 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysyä foorumilta jossa on naisia eikä täältä jossa Pentti ja Kalevi käyvät itsensä kanssa loputonta monologia karvaisen pillun sulotuoksuista ja kauniin naisen pierujen haistelusta sekä kirjoittavat varmuuden vuoksi itse kaikki "nuorien naisten" vastauksetkin ketjuihinsa kun niillä ämmillä on varmaan just silloin puolukka päivät eivätkä itse jouda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän