Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tätä palstaa lukiessanne ajatelleet

Vierailija
07.01.2007 |

että kirjoitteleepa tänne tyhmiä ihmisiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan opiskeluhommiin esimerkiksi sain tosi hyviä linkkejä, kun täytyi vähän vieraammasta asiasta väsäillä esseitä.



Sitä paitsi tämän palstan typerykset ovat virkistäviä, omat ympyrät ovat sellaisia, ettei moisia koskaan tapaa IRL.

Vierailija
2/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että kirjoitteleepa tänne tyhmiä ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ajattelee, että muut ovat tyhmiä, mutta että itse on tooooooooosi fiksu.



Buahhahahahhaaaaaahh!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä