Lue keskustelun säännöt.
Oletteko koskaan tätä palstaa lukiessanne ajatelleet
Kommentit (3)
Vierailija:
että kirjoitteleepa tänne tyhmiä ihmisiä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jokainen ajattelee, että muut ovat tyhmiä, mutta että itse on tooooooooosi fiksu.
Buahhahahahhaaaaaahh!!!
Ihan opiskeluhommiin esimerkiksi sain tosi hyviä linkkejä, kun täytyi vähän vieraammasta asiasta väsäillä esseitä.
Sitä paitsi tämän palstan typerykset ovat virkistäviä, omat ympyrät ovat sellaisia, ettei moisia koskaan tapaa IRL.