Minkä kasvotuotteen nimiin "vannot"?
Itse tilasin juuri omaa lemppariani 2plo lisää, kun entinen loppumassa ja oli tarjouksessakin. Eli Bybin bakuchiol booster, käytän ihan sellaisenaan tai sitten yövoiteen sekaan muutama pisara. Ihana tuote, kosteuttaa ja tekee muutenkin gutaa niin kasvojen kuin kaulan alueen iholle ja ehkäpä osasyy siihen, että minua luultiin viimeksi pari vkoa sitten 15v nuoremmaksi kuin mitä olen 😉
Kommentit (68)
Nivean mikä tahansa tuote. Hakkaa kalliit merkit mennen tullen. T. ex-merkkituotteiden orja
Vierailija kirjoitti:
Mulle bybi ei toimi
Sama mulla. Tuli finnejä, muuten ei ole ja olen 50 v.
HTH ja Cerave on mun luottomerkit. Hyvin yksinkertaiset rutiinit ja tuotteet myös. Usein luullaan paljonkin nuoremmaksi.
Luonnonkosmetiikka. Säännöllisin väliajoin kokeilen jotain synteettisiä tuotteita ja joka kerta totean, että lopputulos ei ole yhtä hyvä.
Siemennesteen, toimii varmasti, tosin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Nivean mikä tahansa tuote. Hakkaa kalliit merkit mennen tullen. T. ex-merkkituotteiden orja
Itse kestä Nivean tuotteiden hajua.
Ap
Välillä pistää ihan tosissaan miettimään tämän palstan kävijöiden, tai kommentoijien, äo ja ikä, en vain yksinkertaisesti pysty näkemään mitään edes pienintäkään haahaahihhahhah-hauskaa noissa "kusipaskasperma"-kommenteissa, jonkinlainen nolostuminen toisen puolesta niistä lähinnä nousee pintaan..
Mutta kukin tavallaan, ei siinä kai kummempaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Välillä pistää ihan tosissaan miettimään tämän palstan kävijöiden, tai kommentoijien, äo ja ikä, en vain yksinkertaisesti pysty näkemään mitään edes pienintäkään haahaahihhahhah-hauskaa noissa "kusipaskasperma"-kommenteissa, jonkinlainen nolostuminen toisen puolesta niistä lähinnä nousee pintaan..
Mutta kukin tavallaan, ei siinä kai kummempaa.
Ap
Tuo on tullut vieläkin tavallisemmaksi nyt, kun Ylilauta jätti vähävaraisimmat eli nuorimmat käyttäjänsä oven ulkopuolelle. Lapsiparat istuvat täällä hyvin ahkerasti ainakin päätellen siitä, miten nopeasti nuo kommentit ilmestyvät.
Minä poistun ketjusta heti, kun noita välihuutoja näkyy. En vain viitsi vaivautua, koska ketju harvoin on pitkäikäinen.
Vesi. Muuta en koskaan käytä.