Minkä kasvotuotteen nimiin "vannot"?
Itse tilasin juuri omaa lemppariani 2plo lisää, kun entinen loppumassa ja oli tarjouksessakin. Eli Bybin bakuchiol booster, käytän ihan sellaisenaan tai sitten yövoiteen sekaan muutama pisara. Ihana tuote, kosteuttaa ja tekee muutenkin gutaa niin kasvojen kuin kaulan alueen iholle ja ehkäpä osasyy siihen, että minua luultiin viimeksi pari vkoa sitten 15v nuoremmaksi kuin mitä olen 😉
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Pallivaha.
Eli puhdasta sheavoita. Loistava valinta. Erittäin harva allergisoituu sheavoille, ja sillä voi hoitaa kaikkia ihoalueita. Edullisempiakin merkkejä on, mutta sitten ei tietenkään saa sitä hienoa pakkausta.
Mun kuiva iho tykkäsi kovasti Rosette Ceramide gelistä, mutta nykyisin haluan käyttää vain luonnonkosmetiikkaa, joten uusi lempparituote on etsinnässä. Bybi löytyy multakin ja tuntuu hyvältä iholla, mutta vaikutuksista en osaa vielä sanoa.
Mistä ap löysit alennuksesta bybiä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi vesi on saanut niin paljon alapeukkuja. Paras päätös ikinä on ollut tulla toimeen pelkällä vedellä.
Aina, kun keskustellaan ihan nimenomaisesti tuotteista, jonkun omasta mielestään tosi näppärän ihmisen on ihan pakko päästä sanomaan, että sadevettä tässä vaan läpsytellään, raesade on parasta, ettei mene ihan henmotteluksi. Vaikkei siis kukaan kysynyt.
Hä, kun nimenomaan kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi vesi on saanut niin paljon alapeukkuja. Paras päätös ikinä on ollut tulla toimeen pelkällä vedellä.
Aina, kun keskustellaan ihan nimenomaisesti tuotteista, jonkun omasta mielestään tosi näppärän ihmisen on ihan pakko päästä sanomaan, että sadevettä tässä vaan läpsytellään, raesade on parasta, ettei mene ihan henmotteluksi. Vaikkei siis kukaan kysynyt.
Hä, kun nimenomaan kysyttiin.
Pakkasella kaikki mikä imeytyy kasvoille helposti. Se ei ole aina se paksuin voide. Myös aloe vera. Mutta on muitakin vaihtoehtoja kun kokeilee ja testaa. Ehkä jopa perusvoiteissa tai apteekin.
Vierailija kirjoitti:
Siemennesteen, toimii varmasti, tosin kallista.
Pera, sä et sitä naista saa. Tänäkään vuonna.
Mäkin kokeilin olla ilman käsivoidetta. Iho alkoi paksuuntua, halkeili ja rohtui. Kädet oli kauhean kipeät.