Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kasvotuotteen nimiin "vannot"?

Vierailija
01.01.2024 |

Itse tilasin juuri omaa lemppariani 2plo lisää, kun entinen loppumassa ja oli tarjouksessakin. Eli Bybin bakuchiol booster, käytän ihan sellaisenaan tai sitten yövoiteen sekaan muutama pisara. Ihana tuote, kosteuttaa ja tekee muutenkin gutaa niin kasvojen kuin kaulan alueen iholle ja ehkäpä osasyy siihen, että minua luultiin viimeksi pari vkoa sitten 15v nuoremmaksi kuin mitä olen 😉

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Iho voitelee itse itseään kun ei käytä mitään ylimääräisiä rasvoja."

On tuota välillä tullut kokeiltua pitkiäkin aikoja. Tulos: hilseilevä, kuiva iho. Sääriin suorastaan kuivettuneesta hilseestä muodostuneita "kalansuomuja" kun en rasvannut kroppaakaan. Ei toimi kyllä mulla. Kaikkien iho ei ilmeisesti toimi niin optimaalisesti, vaikkei totuttaisi rasvoihin. Mulla ollut lapsesta asti atopiataipumusta, varmaan siitä johtuu.

Mäkin kokeilin olla ilman käsivoidetta. Iho alkoi paksuuntua, halkeili ja rohtui. Kädet oli kauhean kipeät.

Vierailija
62/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallivaha.

Eli puhdasta sheavoita. Loistava valinta. Erittäin harva allergisoituu sheavoille, ja sillä voi hoitaa kaikkia ihoalueita. Edullisempiakin merkkejä on, mutta sitten ei tietenkään saa sitä hienoa pakkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuiva iho tykkäsi kovasti Rosette Ceramide gelistä, mutta nykyisin haluan käyttää vain luonnonkosmetiikkaa, joten uusi lempparituote on etsinnässä. Bybi löytyy multakin ja tuntuu hyvältä iholla, mutta vaikutuksista en osaa vielä sanoa.

Mistä ap löysit alennuksesta bybiä? :)

Vierailija
64/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vesi on saanut niin paljon alapeukkuja. Paras päätös ikinä on ollut tulla toimeen pelkällä vedellä.

Aina, kun keskustellaan ihan nimenomaisesti tuotteista, jonkun omasta mielestään tosi näppärän ihmisen on ihan pakko päästä sanomaan, että sadevettä tässä vaan läpsytellään, raesade on parasta, ettei mene ihan henmotteluksi. Vaikkei siis kukaan kysynyt.

Hä, kun nimenomaan kysyttiin.

Vierailija
65/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vesi on saanut niin paljon alapeukkuja. Paras päätös ikinä on ollut tulla toimeen pelkällä vedellä.

Aina, kun keskustellaan ihan nimenomaisesti tuotteista, jonkun omasta mielestään tosi näppärän ihmisen on ihan pakko päästä sanomaan, että sadevettä tässä vaan läpsytellään, raesade on parasta, ettei mene ihan henmotteluksi. Vaikkei siis kukaan kysynyt.

Hä, kun nimenomaan kysyttiin.

Vierailija
66/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelin. Ei imeydy koskaan.

Vierailija
67/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella kaikki mikä imeytyy kasvoille helposti. Se ei ole aina se paksuin voide. Myös aloe vera. Mutta on muitakin vaihtoehtoja kun kokeilee ja testaa. Ehkä jopa perusvoiteissa tai apteekin.

Vierailija
68/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemennesteen, toimii varmasti, tosin kallista.

Pera, sä et sitä naista saa. Tänäkään vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä