Ylellä on uusi kausi sarjasta Sinkut paljaana
Eka jaksossa aivan älyttömästi tahatonta komiikkaa, kun muija ei rohkene miehille paljastaa suoraan, mitä tekee työkseen.
Kommentit (207)
Miksi moni kritisoi täällä noita tatuointeja? Yllätyin kun viikonloppuna parikymppinen mies ehdotti mulle tatuointien hankkimista että saisin miehen helpommin. :D Itselläni ei niitä siis ole eikä tule, mutta silti kummastuttaa miksi ne on monille dealbreaker. Jos tatuointeja hankkisin niin toisaalta houkuttais raastaa ne raastimella pois ja pistää kuvaa vaikka jodelin sinkkukanavalle kun sielläkin tulee tota kritiikkiä luettua Ainiin, mutta eihän nainen saanut myöskään olla mielenterveysongelmainen jos miehen haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö eli h,,rana oleminen olisi ok työtä, jos h,,rat maksaisivat veroja.
Silloin pitäisi saada vastineeksi myös työtätekevän etuja kuten esimerkiksi eläke ja työterveyshuolto. Sen lisäksi pitäisi olla mahdollisuus turvalliseen työtilaan, joka ei ole kodin yhteydessä.
Ei työterveyshuolto tai työtila liity mitenkään veronmaksuun, vaan työnantajaan, joka nämä kustantaa.
Aivan naurettava ja typerä ohjelma. Ei päätä eikä häntää. Kuten ei muillakaan nakuilu, kännäily jne. ohjelmilla. Pelkkää sekoilua. Ehkä tyydyttää joidenkin ihmisten "tirkistely"halua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyaikana kaikkien pitäisi käyttää kumia eikö antaa ventovieraille paljaanana?
Varsinkin nuo jotka vaihtaa kumppania liukhihnalla, niin ovat sukupuolitauti linkoja... Luonto on järkeä nyt, että älyttömän lihavat eivät tule tiineiksi.
Mä oon tykännyt sarjasta, etenkin 2. Ja 3.kaudesta. tämä oli huonompi, jotenkin tylsempi kausi, eikä kaikilla edes ollut rahasalaisuuksia. Eka kausi oli huonoin, ei yhtään syvällinen ja Harkimo oli tosi ärsyttävä.
En edes katso juurikaan realiä, sinkut paljaana ja kirjolla on niitä harvoja mitä katson. Huutokauppakeisaria voin katsoa 😂 en ole katsonut esim ensitreffit alttarilla, bb, tempparit jne..
Olisiko sinkut paljaana-ohjelmalle asiallisia ketjuja? Muitakin missä haukutaan ohjelmaa ja sitä kuinka lihavia osanottajat ovat
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykännyt sarjasta, etenkin 2. Ja 3.kaudesta. tämä oli huonompi, jotenkin tylsempi kausi, eikä kaikilla edes ollut rahasalaisuuksia. Eka kausi oli huonoin, ei yhtään syvällinen ja Harkimo oli tosi ärsyttävä.
En edes katso juurikaan realiä, sinkut paljaana ja kirjolla on niitä harvoja mitä katson. Huutokauppakeisaria voin katsoa 😂 en ole katsonut esim ensitreffit alttarilla, bb, tempparit jne..
Olisiko sinkut paljaana-ohjelmalle asiallisia ketjuja? Muitakin missä haukutaan ohjelmaa ja sitä kuinka lihavia osanottajat ovat
Mistä siinä pitäisi keskustella. Maailman vanhimman ammatin opas työttömille ja nuorille tytöille.... Miten saan menestystä ja vaikutus valtaa..
Joku kyseli tälle asiallisempaa ketjua.. Tämän AP. aloitti jo tämän ketjun ilkeästi haukkumalla, että naiset eivät heti paljasta miehille mitä häpeällistä tienaamista tekevät.... Sitä saa mitä tilaa...
Tänään tulee kinkut paljaana tv 2....... 22.35...
Vili ei normi siviilissä katso yleisiä läskikasoja sinnepäinkään... 🤣
Mitä luulet, että tuleeko tämän ohjelman tiimoilta viuhka näitten leidien Mies markkinoilla... Aika kattava esittely itsestään koko kansalle antaa miehille varmaan syöttöjä lastensa äidiksi.... 🤭😚
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että tuleeko tämän ohjelman tiimoilta viuhka näitten leidien Mies markkinoilla... Aika kattava esittely itsestään koko kansalle antaa miehille varmaan syöttöjä lastensa äidiksi.... 🤭😚
Minä miehenä nään, että näistä ohjelmista on tulevalle sulhaselle hyötyä, kun voi näyttämällä näitä videoita vanhemmille ja koko suvulle esitellä morsiamensa..
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta noista on jotka ei myy ikiomaa naisen vartaloaan ?????
Onko 1 tai 2...
Tuo miesnainen Sofia. Miksi jätti kertomatta treffeillä, että on trans? Ja miksi se puhuu noin oudosti? Niinkön niinkön niinkön. Hokee sitä koko ajan. Luuleeko kuulostavansa jotenkin fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesnainen Sofia. Miksi jätti kertomatta treffeillä, että on trans? Ja miksi se puhuu noin oudosti? Niinkön niinkön niinkön. Hokee sitä koko ajan. Luuleeko kuulostavansa jotenkin fiksulta.
Eihän Jassukaan kertonut treffeillä että myy paljastelukuvia ja tienaa näillä ne isot tulot. Hokee sitä. Luuleeko kuulostavan fiksulta.. 📸 🍑
Vierailija kirjoitti:
Epävakaat tyrkyt käy treffeillä testailemassa markkina-arvoaan, ei voisi typerämpää formaattia taas olla.
Mun mielestä siinä on käsitelty ihan tärkeitä aiheita, aiemmilla kausilla mm. naisten silpominen ja seksuaalinen hyväksikäyttö.
Voi voi. Ihme juttu, kun täytyy varta vasten tulla esittelemään pullukkaa olemustaan telkkariin. Pa ovat tietenkin, siksipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaat tyrkyt käy treffeillä testailemassa markkina-arvoaan, ei voisi typerämpää formaattia taas olla.
Mun mielestä siinä on käsitelty ihan tärkeitä aiheita, aiemmilla kausilla mm. naisten silpominen ja seksuaalinen hyväksikäyttö.
Mitä tärkeää aihetta nämä naiset opettaa meille ja nuorille tytöille. En vielä ole päässyt jujulle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee kinkut paljaana tv 2....... 22.35...
Meitä on täällä vanhainkodilla iso ukkokaarti odottamassa noita naisia.. Pitää nauhottaa jos joku on jo nukkumassa..
Eikö nykyaikana kaikkien pitäisi käyttää kumia eikö antaa ventovieraille paljaanana?