Täällä paikallaan olevassa JÄÄTÄVÄN KYLMÄSSÄ junassa istuva, ihmisten tuomat lumetkaan eivät sula lattialta, vessan lattia jäässä
ja tuossa vessassa haisee kauden kovasti virtsa!
Juna jo yli kolme tuntia myöhässä ja nyt olemme täysin pysähdyksissä. Kauhea nälkä minua vaivaa ja vielä tunteja matkaa edessä vaikka lähtisimme heti!
Minulla kyllä reppu täynnä ruokaa kun olen lomalta palaava opiskelija. Aionkin tehdä heti hilloleipiä jos vielä nytkähdämme liikkeelle, nyt niin kylmä että syöminen ei huvita, ovathan kätenikin puseron alla kun olen eräänlaisesta käärössä takissani!
Muita junien vankeja, kai pakkanen hyydyttänyt koko junaliikenteen?
Kommentit (28)
Oma auto on ainoa oikea kulkuneuvo kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Ehtaa veeärrää. Tsemppiä. Toivottavasti jakavat ilmaiseksi edes kuumaa juomaa.
Junan ravintolapalvelut eri yrityksen. VR ei voi sieltä jakaa mitään.
Kannattais ottaa selvää ennen kuin levittää väärää tietoa:
https://www.kuluttajaliitto.fi/materiaalit/rautatiematkustajan-oikeudet…
Kun juna on vähintään tunnin myöhässä, liikennöitsijällä on avunantovelvollisuus.
Jos juna on vähintään tunnin myöhässä, matkustajille on tarjottava
aterioita ja virvokkeita, jos niitä on kohtuudella saatavissa
majoitus, jos se on kohtuudella järjestettävissä ja jos se välttämätöntä (myös kuljetukset majoituspaikan ja rautatieaseman välillä) ja
junan pysähdyttyä raiteille kuljetus rautatieasemalle, määräpaikkaan tai vaihtoehtoiseen lähtöpaikkaan, jos se on kohtuudella järjestettävissä.
Pakkanen sotkee junaliikennettä: Kymmeniä junia myöhässä
VR:llä ei ollut maanantai-iltana arviota pakkasen aiheuttamien häiriöiden kestosta.
Matkalipun hinnasta saa korvausta, kun juna on vähintään tunnin myöhässä. Yli kahden tunnin myöhästymisestä saa jo 50 % hyvityksen
https://www.kuluttajaliitto.fi/materiaalit/rautatiematkustajan-oikeudet…
Tuolta voi hakea korvauksia:
Jos luvassa kovia pakkasia, niin älkää hyvät ihmiset matkustako junalla! Seuratkaa sääennusteita ja tarvittaessa menkää bussilla. VR:ään ei voi luottaa.
Oletko kokeillut haastaa oikeuteen? Se että saa matkanhinnasta osan tai kokonaan takaisin onnistuu kyllä.