Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte aamulla töissä auton kanssa

Vierailija
01.01.2024 |

Oon kotihoidossa töissä ja aamuvuoro huomenna. Joudun siis ajamaan autolla 1-6 kilometrin matkoja noin puolen tunnin - tunnin välein. Mitenhän auto kestää tällaista huomisen pakkasilla? Jättäisittekö auton tyhjäkäynnille siksi aikaa kun on asiakkaalla? Tiedän ettei se ole sallittua, mutta jos kukaan ei näe.. Ei oikein oo varaa siihenkään että auto hyytyy kesken työpäivän. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näillä pakkasilla suostunut kotihoidossa ollessani omalla autolla ajamaan lyhyitä pätkiä. Pitkän matkan  asiakkaille menevät sai kulkea omillaan. Kaupungissa ei tosin tietenkään mahdollista.. Kerran auto jymähti asiakkaan pihalle, istuin asiakkaan seurana reilu kolme tuntia kun hinuria odottelin.

Vierailija
22/25 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa on huutava pula työntejöistä, miksi ihmeessä suostut käyttämään omaa autoa..

Jos joku hoitaja vielä suostuu näin alhaiseen hoitoalan työpaikkaan, kannattaisi varmaan neuvotella työehdoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auto saattaa häippästä suhteellisen nopsaan siitä. Kannattaa ottaa joku halpa laturi ja mahdollisuuksien mukaan ladata sitä akkua.

Vierailija
24/25 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on kunnossa, niin toimii pakkasellakin. Eipä tuossa oikein ole vaihtoehtoa kuin toivoa. Käyntiin autoa ei kannata jättää hetkeksikään niin, että olet sisällä itse. Joku vie auton satavarmasti ja sitten vasta pulassa oletkin.

Vuosien autonasentajakokemuksesta tiedän, että kovat pakkaset ovat valtava rasite kunnossakin oleville autoille. Ei ole lainkaan poikkeuksellista, että uusikin auto hyytyy pakkasella.

Vierailija
25/25 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa akkua yön tolpassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän