-32, voi jeesus auta.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia tammikuussa Suomessa. Muistan kun joskus pienenä oli -35 pakkasta. Putket jäätyi ja piti käydä ulkohuussussa. Kusi höyrystyi aika tehokkaasti.
No ei kyllä ole ainakaan toi 41 astetta, mistä joku kirjoitti. Ei ainakaan Helsingissä.
Mitäs tässä. Etätöitä tarvittaessa koko viikko. Tänään kävin tarkastamassa auton renkaiden ilmanpaineet ja lisäsin lasolia, niin auto on tarvittaessa tolpasta irrottaessa valmis. Tankki melkein täynnä myös. Tänne luvattu huomiseksi -30C.
Ei tartte itse huolehtia lämmityksesta ja sähkökin on kiinteällä sopparilla. Asun vuokralla kerrostalossa.
Nyt vaan kaappien periltä ylimääräiset talvitamineet myyntiin. Villavaatteet tuulettumaan ja matoille lumipesut. Täydellinen sää siihen.
Vierailija kirjoitti:
kuoli jo 2024 vuotta sitten
Laskepa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin mä tämän pakkasen kanssa pärjään ja jaksan kuin hirveän helteen kanssa.
Ottaisin milloin tahansa 30 asteen lämmön kuin -30 astetta pakkasta, vaikka helteestä en pidäkään.
Istun laavulla ja juon kuumaa yrttiteetä.
Eihän siinä kovassa pakkasessa mitään niin kauan kun ei tartte oman auton kanssa tapella. Talviautoilu on hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin mä tämän pakkasen kanssa pärjään ja jaksan kuin hirveän helteen kanssa.
Mulla on helteelläkin talo on niin kylmä että joutuu lämmittämään. Tietty ihana kun tulee sisälle järkystä lämmöstä, mutta toki ärsyttää sekin että kesälläkin joutuu lämmittämään. No näillä leveysasteilla hellepäiviäkin vuodessa n. 10 vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin milloin tahansa 30 asteen lämmön kuin -30 astetta pakkasta, vaikka helteestä en pidäkään.
kumpikin on perseest
Vierailija kirjoitti:
En ehdi. Pue ohuiden treenipöksyjen sijasta toppahousut. Muista villasukat.
t.jeesus
Säärystimet ovat myös hyvä varuste. Voi vaikka leikata hihat jostain vanhasta collage- tai villapaidasta. Mä joudun käyttämään sisälläkin, kun asunnossa vetää nyt aika viileästi.
Vierailija kirjoitti:
Nousi kuolleista ja istuu isän oikealla puolen.
Myöhemmn tälle viikolle on luvattu -24, tuntuu kuin -34 astetta. Onneksi ei ole pakollisia menoja minnekään.
>Virhe!
Ei tarvi lähteä yhtään mihinkään : ) Peittoa vain korviin ja *RUPS!* kyljen käännön yhteydessä. Kyllä lomautus on poikaa!
Vierailija kirjoitti:
>Virhe!
Ei tarvi lähteä yhtään mihinkään : ) Peittoa vain korviin ja *RUPS!* kyljen käännön yhteydessä. Kyllä lomautus on poikaa!
ai olla perseauki ja pakkasessa
Vierailija kirjoitti:
väärin.
Ihmisille ei tarkoitettu liian kylmää eikä kuumaa.
Elokapina on tehnyt hyvää työtä kun kunnon talvi säilyi suomessa, toivottavasti he saavat jonkun suuren rahapalkinnon tästä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa eläimet kuolee tähän kylmyyteen s a a t a n a n pönttö!
Seinäjoella -28 nyt. Huomenna -33