Mies haluaa keskittyä vain omiin juttuihin 2024
Omaa aikaa ja keskittyä läheisen kuoleman suremiseen.
Mitä minä tässä teen?
Kommentit (52)
Suosittelen, että kysyt neuvoja ja tukea jostain muualta kuin täältä palstalta. Saat empatiaa ja ei tule mustavalkoisia vastauksia. Katso joku Mieli ry tai hae masentuneen läheiselle suunnattua materiaalia.
Normaalia aikuistumista. Lue vaikka rakkauden vaiheista, niin ymmärrät missä mennään. Hyvää kohti.
Aloitat viimeinkin sen harrastuksen jota olet suunnitellut jo vuosia?
Voisitko ehdottaa miehellä tuen hakemista suruprosessin käsittelyyn vaikka työterveyden kautta? Ja etsiä tukea myös itsellesi että et jäisi tilanteessa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Läheinen kuoli 3 vuotta sitten. Olen ollut tukena ja antanut myös tilaa.
Ei ollut vanhempi vaan sisarus. Yllättävä ja monin tavoin traaginen kohtalo. Ymmärrän tietenkin ja on se järkyttänyt itseänikin.
Olen silti kai toivonut salaa, että suru väistyisi taka-alalle joskus ja parisuhde alkaisi kunnolla. Oltiin oltu 2 vuotta silloin yhdessä. Kai olen laittanut jo monta vuotta itseni sivuun ja mies on ollut pääosassa.
Vai että oikein tilaa olet antanut!
Masentukaa yhdessä ja kuihtukaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Masentukaa yhdessä ja kuihtukaa pois.
HIM soimaan ja lukekaa Miki Liukkosta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että kysyt neuvoja ja tukea jostain muualta kuin täältä palstalta. Saat empatiaa ja ei tule mustavalkoisia vastauksia. Katso joku Mieli ry tai hae masentuneen läheiselle suunnattua materiaalia.
Tätä minäkin tulin sanomaan. Täällä sanotaan vain "JSS!"
Mies vain iltaisin valittaa väsymystään. En jaksa enää olla kaiken negatiivisen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Mies vain iltaisin valittaa väsymystään. En jaksa enää olla kaiken negatiivisen kohteena.
Älä siis ole.
G