Mies haluaa keskittyä vain omiin juttuihin 2024
Omaa aikaa ja keskittyä läheisen kuoleman suremiseen.
Mitä minä tässä teen?
Kommentit (52)
Jää ystäväksi. Ala hitaasti katselemaan uutta.
Kuollut kiinnostaa enemmän kuin sinä elävänä.
Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu kuin internetin suosituin suomenkielinen keskustelualusta, jota käyttää päivittäin 200 000 eri naista, niin voisi pitää näitäkin aloituksia ja vastauksia vain trollauksena, mutta näin ei ole. Näin naiset oikeasti ajattelevat ja toimivat. Olkaa fiksuja ja tietäkää se.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu kuin internetin suosituin suomenkielinen keskustelualusta, jota käyttää päivittäin 200 000 eri naista, niin voisi pitää näitäkin aloituksia ja vastauksia vain trollauksena, mutta näin ei ole. Näin naiset oikeasti ajattelevat ja toimivat. Olkaa fiksuja ja tietäkää se.
Kerrotko vielä, miten pitäisi ajatella ja toimia?
Miksi olet suhteessa, jossa et saa mitään takaisin?
Miten suremiseen keskitytään? Kuulostaa suoritukselta.
Itseänikin masentaa omat ongelmani ja oma tilanteeni. Siksi on vaikeaa tukea toista, kun itsellä ei ole mitään voimaa ja tukea antavia asioita. Ja tarkoitan MITÄÄN. Ei ole työtä mihin laittaa ajatukset hetkeksi tai työkavereita. Ei ole kavereita. Sukuni asuu kaukana.
Olen mieheni ongelmien viimeinen kaatopaikka, minulla ei ole keinoa purkaa hänen juttujensa herättämiä tunteita.
Esimerkiksi viime vuonna omalla vanhemmallani todettiin leukemia, mutta siitä en ole voinut puhua miehelle, koska mies suree.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulin hetki sitten hiihtämästä, yllätys oli suuri.
Talo oli erittäin lämmin koska mies oli tehnyt ruokaa koko illan.
Mies otti villasukat patterilta ja laittoi ne mun jalkoihin + lämpimät hernepussin kainaloihin.
Sen lälkeen se toi kuumaa yrttiteetä ja hieroi jalkoja.
Mulla ei ainakaan ole itsekäs mies.
Ja mitähän halusit Ap:lle tällä kertoa? Tyhmyydellä ei näytä olevan mitään rajaa!
Ei Ap
Onko teillä pieniä lapsia. Jos on, ajatelkaa asioita heidän kantiltaan. Jos ei, jatkakaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä pieniä lapsia. Jos on, ajatelkaa asioita heidän kantiltaan. Jos ei, jatkakaa elämää.
Ei ole lapsia.
Ap
Mihin sinä haluat keskittyä vuonna 2024?
Kelpaat varmaan kuitenkin laittamaan ruokaa ja antamaan seksuaalisia palveluita ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin masentaa omat ongelmani ja oma tilanteeni. Siksi on vaikeaa tukea toista, kun itsellä ei ole mitään voimaa ja tukea antavia asioita. Ja tarkoitan MITÄÄN. Ei ole työtä mihin laittaa ajatukset hetkeksi tai työkavereita. Ei ole kavereita. Sukuni asuu kaukana.
Olen mieheni ongelmien viimeinen kaatopaikka, minulla ei ole keinoa purkaa hänen juttujensa herättämiä tunteita.
Esimerkiksi viime vuonna omalla vanhemmallani todettiin leukemia, mutta siitä en ole voinut puhua miehelle, koska mies suree.
Ap
Miksi pysyt tuollaisessa suhteessa jos teillä ei ole edes lapsia. Tuo ei kuulosta terveelliseltä parisuhteelta. Harkitse vakavasti olisiko sinun parempi olla yksin. Mitä mies oikeasti antaa sinulle?
Menee varmasti sururyhmään ja löytää iloisen lesken lohduttajakseen. Niin ne miehet surevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia.
Ap
Onni onnettomuudessa! Hurraa!
Mies on päätöksensä tehnyt ja kertonut reilusti sinulle, miten aikoo toimia. Usko siis häntä. Jäljellä on vain yksi kysymys: oletko sinä onnellisempi miehen kanssa vai ilman miestä?
Onko miehestä kovaa vauhtia kehkeytymässä MqTow mies.
Vähän huonolta vaikuttaa. Ehkä sinun pitäisi ihan kunnolla puhua miehesi kanssa suhteenne jatkosta.