Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löytyy 2024 unelmakartastasi?

Vierailija
01.01.2024 |

Mulla neljä kuvaa: ekassa rahaa ja kultaharkkoja, tokassa nainen ja matkalaukku nousemassa lentokoneeseen, kolmannessa halaava pariskunta ja neljännessä nainen lenkillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva arvostaa sitä, mitä on nyt. 

Minä toivon, että uusi vuosi on yhtä upea kuin tämä entinen <3 Tai edes lähes yhtä upea <3 

Vierailija
22/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Be careful what you wish for, you may get it.

Mä toivoin enemmän vapaa-aikaa ja matkoja, laitoin palmun kuvan aarrekarttaan. No täällä sitä istutaan palmun alla työttömänä 🌴😂 jo kolmatta vuotta!

Kannattaa siksi laittaa rahaakin että pysyy fokus siinä joka tarjoaa lystin 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 epätoivoista yyhoota lisää panorinkiin

Vierailija
24/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee enää noita kuvakarttoja, kun eivät ne eivät mitään tee eikä vaikuta. Ne ovat vain pelkkää viihdettä aivoille, unelmia kuvakollaasiksi aseteltuna, joita on korkeintaan kiva katsella.

Ihminen kuitenkin itse toteuttaa ne asiat. Tai sitten ei toteuta.

En ole likimainkaan kaikkea saanut, mitä olen joskus koostanut noihin unelmakarttoihin, yksinkertaissesti siitä syystä, ettei ole ollut varoja ym. tarpeeksi, mitä niihin olisi tarvittu.

Kannattaa siis olla realisti. Jos ei ole varaa maailmanympärimatkaan, ei se kyllä sillä tule, että laittaa siitä kuvan unelmakarttaan. Kyllä se maailmanympärysmatkan toteutuminen vaatii paljon isompia tekoja, siis konkreettisia toimia sen toteuttamiseksi.

Kyllä mulla viime vuonna toteutui 4 ulkomaanmatkaa joten en näe mitään syytä miksei nyt onnistuisi. Ostinpa keväll

Yritän tätä kommenttia lainata -> Eli itse niitä unelmia siis totetutat omien mahdollisuuksiesi rajoissa. Juuri kuten sanoinkin kommentissani, että ihminen itse ne joko toteuttaa tai sitten ei toteuta. Kartta ei tee mitään, vaan ihminen alkaa toteuttaa sitä karttaa, jos pystyy.

Että niin ne unelmat toteutuu kun niitä alkaa aktiivisesti yksi kerrallaan toteuttaa. En tietenkään olisi löytänyt itseäni vaikkapa Lontoosta, jos en olisi korvamerkinnyt siihen rahaa ja aktiivisesti itse varannut matkaani jne. 

Vierailija
25/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuutta ja menestystä läheisille, erityisesti lapsille.

Vohveleita.

Pari hyvää hiihtoreissua.

Ilta tai pari pitkän kaavan mukaan lempiravintolassa mieheni kanssa.

Lämmin ja rauhallinen juhannus.

Pari mökkireissua. Vaellusreissu.

Satoisa syksy.

Hyvää seksiä.

Vierailija
26/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto

Hiihtoreissuja aurinkoisina kevättalven päivänä, evästä ja mehua mukana 

Synttärijuhlat

Aamu-uintia mökkirannassa