Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löytyy 2024 unelmakartastasi?

Vierailija
01.01.2024 |

Mulla neljä kuvaa: ekassa rahaa ja kultaharkkoja, tokassa nainen ja matkalaukku nousemassa lentokoneeseen, kolmannessa halaava pariskunta ja neljännessä nainen lenkillä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eksyksissä, johtunee varmaan siitä että käytän edelleen vuoden 2003 karttaa.

Vierailija
2/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitahra peittään kohdan missä piti olla iso X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Hyvä mies.

Vierailija
4/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmakartta 😂

Vierailija
5/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. Hyvä mies.

Täällä se on. Katsotaan osaako karttasi perille.

Vierailija
6/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtisi käymään lomamatkalla. Toisilla ei ole töitä, toisilla on liikaa.

Vierailija
7/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa

Vierailija
8/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Putler putoaa Kremlin tornista

- Riku Aalto siirtyy lopullisesti eläkkeelle tuhoamasta Suomen taloutta

- Silakkaliike lakkautetaan ääriliikkeenä

- Suomeen tulee investointeja, etupäässä automatisoidaan asioita

- Terveydenhoito järkeistetään eli korjataan edellisen hallituksen katastrofaalinen sote ja leikataan kaikenmaailman turhuuksista jotta rahoitus järjestyy

- Israel saa operaationsa päätökseen eikä Hamas enää koskaan nouse murhaamaan viattomia ihmisiä

Vierailija
9/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. Hyvä mies.

Täällä se on. Katsotaan osaako karttasi perille.

Hieno juttu! Katsotaan vaan :)  t: tuo haikailija 

Vierailija
10/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ryccän rottakansan loukko on kokonaan kadonnut tuosta napurista. 

Vierailija
11/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee enää noita kuvakarttoja, kun eivät ne eivät mitään tee eikä vaikuta. Ne ovat vain pelkkää viihdettä aivoille, unelmia kuvakollaasiksi aseteltuna, joita on korkeintaan kiva katsella.

Ihminen kuitenkin itse toteuttaa ne asiat. Tai sitten ei toteuta.

En ole likimainkaan kaikkea saanut, mitä olen joskus koostanut noihin unelmakarttoihin, yksinkertaissesti siitä syystä, ettei ole ollut varoja ym. tarpeeksi, mitä niihin olisi tarvittu.

Kannattaa siis olla realisti. Jos ei ole varaa maailmanympärimatkaan, ei se kyllä sillä tule, että laittaa siitä kuvan unelmakarttaan. Kyllä se maailmanympärysmatkan toteutuminen vaatii paljon isompia tekoja, siis konkreettisia toimia sen toteuttamiseksi.

Vierailija
12/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
13/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee enää noita kuvakarttoja, kun eivät ne eivät mitään tee eikä vaikuta. Ne ovat vain pelkkää viihdettä aivoille, unelmia kuvakollaasiksi aseteltuna, joita on korkeintaan kiva katsella.

En ole likimainkaan kaikkea saanut, mitä olen joskus koostanut noihin unelmakarttoihin, yksinkertaissesti siitä syystä, ettei ole ollut varoja ym. tarpeeksi, mitä niihin olisi tarvittu.

Kannattaa siis olla realisti. Jos ei ole varaa maailmanympärimatkaan, ei se kyllä sillä tule, että laittaa siitä kuvan unelmakarttaan. Kyllä se maailmanympärysmatkan toteutuminen vaatii paljon isompia tekoja, siis konkreettisia toimia sen toteuttamiseksi.

Kyllä mulla viime vuonna toteutui 4 ulkomaanmatkaa joten en näe mitään syytä miksei nyt onnistuisi. Ostinpa kevällä kultaharkonkin! Ainoa että parisuhdetta ei ole ollut aikoihin mutta aion tässäkin olla aktiivinen kuten lenkille menossakin. Ap

Vierailija
14/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun yt:t perutaan. Pidän osan ylitöistä vapaana, että voin reissata kesän ja vuodenvaihteen lisäksi syksyllä ja keväällä viikon.

Vierailija
15/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jeesukseen uskovana joskus Jumalalle rukouksessa sanonut, että olisipa kiva, jos tilillä olisi joskus vähintään 3000 euroa, sillä summalla ei tarvitsisi jatkuvasti laskeskella rahojaan ja olla huolissaan. Joidenkin kuukausien kuluttua tajusin, että hyvänen aika, tililleni olikin kertynyt rahaa 3000 euroa, vaikka en ollut sen kummemmin edes tarkkaillut rahankäyttöäni.

Vierailija
16/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eksyksissä, johtunee varmaan siitä että käytän edelleen vuoden 2003 karttaa.

Joo, mulla vähän sama. Jumitan.

Vierailija
17/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla viime vuonna toteutui 4 ulkomaanmatkaa joten en näe mitään syytä miksei nyt onnistuisi. Ostinpa kevällä kultaharkonkin! Ainoa että parisuhdetta ei ole o

Aivan. Ne syyt, miksi unelmasi toteutuivat, olivat tässä:

"minulla oli varaa ulkomaanmatkoihin"

"ostin kultaharkon"

Ja kun ei se parisuhde ym. vielä ole toteutunut, niin niistä toteat, että

"olen tässäkin aktiivinen".

Eli itse niitä unelmia siis totetutat omien mahdollisuuksiesi rajoissa. Juuri kuten sanoinkin kommentissani, että ihminen itse ne joko toteuttaa tai sitten ei toteuta. Kartta ei tee mitään, vaan ihminen alkaa toteuttaa sitä karttaa, jos pystyy.

Vierailija
18/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TP:tä eli teinipimppaaa. Tietysti pitää olla sen ikäinen että voi tehdä temppuja. Onko se 16 vuotta se suojaikäraja vai pitääkö olla 18:sta. No pelaan varmaan päälle ja otan 18v teinipimpaa

Vierailija
19/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be careful what you wish for, you may get it.

Mä toivoin enemmän vapaa-aikaa ja matkoja, laitoin palmun kuvan aarrekarttaan. No täällä sitä istutaan palmun alla työttömänä 🌴😂 jo kolmatta vuotta!

Vierailija
20/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin sen kartan jonkinlaiseksi unelmalistaukseksi, joista toiset vain haaveilevat ja toiset toimivat aktiivisesti niiden toteutumiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi