Miksi lähes aina ihannenaisella on pulleat huulet?
Siis luonnollisen pulleat huulet ovat luonnollisemmat ja paremmat mutta lähes 80 % naisista jotka esiintyvät somessa kauneuttaan esitellen on ainakin keinotekoisesti turvotetut huulet. Onko se teidän miesten ihannenaiseni sellainen siis, vai onko se naisten oma käsitys kauneudesta....
Samoin taiteessa naiset esitetään paksuhuulisina, en ole nähnyt yhtäkään taideteosta missä naisella on ohuet huulet tai 'normaalit' huulet vaan hyvin turpeat.
Kommentit (51)
Kyllä se on puhtaasti naisten oma käsitys. En tiedä yhtäkään miestä, joka pitäisi turbohuulista.
M39
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on puhtaasti naisten oma käsitys. En tiedä yhtäkään miestä, joka pitäisi turbohuulista.
M39
Sama juttu kynsien ja hiusten kanssa, ei niiden laitto kiinnosta miehiä.
Mona Lisalla ei kyllä ole paksuja huulia.
Adriana Limalla on sellaiset huulet ja moni mies pitää häntä upeana pakkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Sama juttu kynsien ja hiusten kanssa, ei niiden laitto kiinnosta miehiä.
Kynnet on aivan sama, mutta hiuksien pitää olla pitkät.
Jenkkiläisten ihannenainen on eksoottisen näköinen kauriinsilmä (silmät jopa hieman vinot), pieni nenä ja paksut huulet. Kaikki jumaloivat itse asiassa tällaisia naisia...
Tämän mukaan se suomen selviytyjissä ollut fitnes pissis olisi kuumaa kamaa. Enpä oikein usko, yäks meinasin hieman oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun tarkistin, se oli maalattu 500 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiläisten ihannenainen on eksoottisen näköinen kauriinsilmä (silmät jopa hieman vinot), pieni nenä ja paksut huulet. Kaikki jumaloivat itse asiassa tällaisia naisia...
Latino on se jenkkien ihanne.
Turbohuulet on kyllä pahin turnoff ikinä. Itselläni menee kaikki turha laittautuminen samaan kategoriaan. Muilla ei ehkä niin paljon kuin minulla.
Mistähän naiset ovat keksineet että kaikki turha laittautuminen ja kehon muokkaus tekis heistä haluttavampia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kaunotar muutenkaan.
Miestä ei kiinnosta naisen ulkonäkö, jos saa kunnon kyytiä sängyssä
Kyllä minun ihannenaisellani olisi ihan tavalliset huulet eikä mitkään lörppähuulet. Blondi kuin suoraan 3. valtakunnan propagandasta niin se on siinä.
Minulta aina kysytään onko huulet laitettu. Ei ole. Suvussani naiset ovat isosilmäisiä ja -huulisia. Huuleni ovat mallia Angelina Jolie tai Liv Tyler, eli tosi muhkeat.
Muhkea pylly ja turbohuulet ovat kulttuurista omimista, eikö`?
Vierailija kirjoitti:
Turbohuulet on kyllä pahin turnoff ikinä. Itselläni menee kaikki turha laittautuminen samaan kategoriaan. Muilla ei ehkä niin paljon kuin minulla.
Mistähän naiset ovat keksineet että kaikki turha laittautuminen ja kehon muokkaus tekis heistä haluttavampia?
No ovat lukeneet naisten tekemistä naistenlehdistä ja naispuolisilta somevaikuttajilta kuulleet tällaista. Että nyt on vahvasti miesten oikeat mielipiteet edustettuina :D
Ainoastaan jos ne on luonnolliset