Miten tästä ihastumisesta pääsee eroon?
Oon tykästynyt työkaveriini. Ei todellakaan mikään ihanne suhde.
Pidän hänestä kovasti ja jos sopiva tilanne tulisi, varmasti viettäisin yön hänen kanssaan. Mutta seuraukset eivät miellytä. Suhde vaikuttaisi työtehtäviimme pakosti.
Että mitä ihmettä tekisin? Vaikka päälläni seisoisin niin tunteet sen kuin vahvistuu joka päivä kun kohdataan.
Kommentit (9)
Oletteko sinkkuja? Tunteeko työkaveri samoin vai onko yksipuolista?
Oletko ap siis rakastunut toiseen nettitrolliin??
Hankalia asioita. Itse aloin suhteen työkaverin kanssa. Meni vakavaksi ja mies päätti sitten lopettaa työ tuolla. Sen jälkeen kerroimme työyhteisölle suhteesta.
Ihastuminen kestää pari vuotta, sitten alkaa taas hormonit tasaantumaan. Ainakin, jos ei härnää itseään tekemällä jotain hölmöä, kuten menemällä työkaverin kanssa sänkyyn. Joillekin auttaa välttelytaktiikka.
Itellä myös vahva ihastuminen päällä. Kuukauteen ei oo ollu ruokahalua ja unen saanti vaikeaa. Molemmat varattuja, mutta kipinää on.
Tunteen tappaminen on hiton vaikeaa, ja raastavaa
2 vuotta kuulostaa toivottoman pitkältä ajalta.
Minä olen varattu. Mies sinkku.
Emmekä kumpikaan haluaisi vaihtaa työpaikkaa, mutta se on edessä jos tästä jotain tulisi.
ap
Ensin sun pitää päättää haluatko nykyistä suhdettasi. Jos et, eroat ja sen jälkeen olet vapaa virittelemään uusia suhteita.
Jos haluat jatkaa nykyistä suhdetta, otat mahdollisuuksien mukaan ihastukseesi eli hoidat pelkästään työtehtäviä. Ihastus laantuu aikanaan, kun et vie juttua eteenpäin. Vaikeaa se kyllä on.
Tsemppiä!
Hanki työkaverille potkut