Joko te keräätte joulukoristeet pois? Mä en vielä.
Kommentit (21)
Nuuttina vasta kerään. Kyntteliköt on patterilla toimivat, ja saavat olla, kunnes patterit on loppu. Nuuttina on hyvä jättää joululle hyvästit, kun selvästi jo huomaa päivän pidentyneen siitä kaikkein pimeimmästä ajasta.
Lähti jo keskiviikkona joulun jälkeen. Olin töissä, muuten olis jo ma tai ti lähteny. Mun joulu loppuu aattoon.
Pidän valoja ikkunassa niin kuan kun on pimeää eli ihan kevääseen asti. Ei ole väliä mitä muut sanoo en ole koskaan ajatellut asiaa niin.
En ehtinyt edes laittaa niitä, pitääpä ruveta kaiveleen pääsiäiskoristeet esille
Mitä, eikö teillä kaikilla ole tällaista kätevää komeroa joulukoristeille? https://youtube.com/shorts/1jpo6cq1v8Y?si=e8IdVP94baOQUHwL
Joo, en ole mikään koristelujen ystävä. Kiva päästä taas arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kevättä kohti!
Ei olla vielä edes keskitalvessa..🤔
loppiaisen jälkeen koristeet pakettiin, valot palaa kunne valostuu niin, ettei enää ole virkaa.
ehkä pari viikkoa saa olla rauhassa. yleensä kun kuusen koristeet alkaa olla vaarassa tippua niin alan raivaamaan.
Alan vähentelemään, mutta en poista kuin tontut ja pukit. Joulukuusi on vielä, samoin joulukukat. Loppiaisena sitten kunnon siivous.
🇺🇦🇮🇱
Ei ole kuin joulukuusi, joten ei kerättävää. Nuuttiin asti saa meilläkin olla, sen jälkeen koristamaan talveksi pihaa.
Mies karsi kuusen moottorisahalla kun se on kuulemma siihen hommaan hyvä. Nyt on talo täynnä savua ja palovarottimet huutaa. Ei hyvää päivää taasa sen ajatuksia
Ei ole mikään kiire. Saa olla vaikka koko tammikuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kevättä kohti!
Ei olla vielä edes keskitalvessa..🤔
Pakko olla joku vaikuttaja. Viikonloppuna instakuvissa on tulppaanit ja kevään tuntua ilmassa.
Tänään puran tuon alle metrin mittaisen kuusenkoristeet ja vien kuusen varastokoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähti jo keskiviikkona joulun jälkeen. Olin töissä, muuten olis jo ma tai ti lähteny. Mun joulu loppuu aattoon.
Eiks tuo ole jo nimellisestikin ristiriitaista? Siis aattona eli itse tapahtumaa ennen lopettaminen.
Ei ollut tällä kertaa joulukoristeita, ei ollut inspistä koristella, koska koko loppuvuosi oli niin masentava monestakin eri syystä. Mutta eipä ole nyt sitten siivottavaakaan.
Eihän nyt sentään kesken joulunajan.
Mä en suorita muille elämääni vaan oman perheen kera nautitaan tästäkin ajasta.