Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin saada Työn, kun on mokannut elämässäni joskus?

Vierailija
01.01.2024 |

hei olen nuori mies, 30 vuotias, terve ja hyväkuntoinen.

olen pitkään miettinyt että minkä alan töitä olisi helppo löytää. mietin vain että vaikuttaako se minun työllistymiseen, kun minulla on joskus vuosia sitten ollut päihteiden käyttöä ja rikosrekisteri huumausainerikoksista ja varkauksista, koska joskus vuosia sitten olin vaikeuksissa ja käytin päihteitä.

Olen miettinyt vain että kuinka paljon tuo kaikki entinen elämä vaikuttaa siihen millainen olen tänäpäivänä. eli olenko jo mokannut asiani, eikä kannata yrittää tehdä mitään työnsaannin suhteen? vai löytyykö jostain vielä minullekkin töitä.

Olen valmis kyllä tekemään raskaitakin töitä, vaikka palkka olisi kuinka huono, koska haluan maksaa ulosottovelkani pois, sekä tarjota lapselleni paremman elämän kuin tähän asti.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniapassi taskuun ja hakemaan elintarvikealan tehtaisiin, monessa kesätyöhaku päällä.

Vierailija
42/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksen työkokeilussa tiedän olleen jopa ehdonalaisessa olleen pantavangin. Työkokeilu on juuri kaltaisiasi varten. Siitä on ehkä hyvä aloittaa. 

Sekoitat asiat. Jos vangilla on panta, hän on joko valvotussa koevapaudessa tai sitten suorittaa valvontarangaistusta. Näihin molempiin sisällytetään päivätoiminta. Mikä voi toki olla samassa paikassa toteutettu kuin kuntouttavakin. Suomessa ehdonalaisessa olevalla ei koskaan ole jalkapantaa. Terv. Risen virkamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jokin uusi versio siitä pitkäaikaistyötön 34-35 v ja kymmenen vuotta nuorempi hoito muka raskaana?

ei. en tiedä mikä se on

Vierailija
44/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä rekkaa kuvittelet pääseväsi ajamaan niin pitää käydä aikuiskoulutuksena tutkinto yhdistelmä-ajoneuvon kuljettajaksi. Hakijoita on paljon niin ei välttämättä ekalla yrityksellä pääse opiskelemaan. Ne ottaa mieluummin sellaisen, joka on ollut jo töissä kuorma-auto kuskina 1-5 vuotta. Hankit ensin sen henkilöautokortin tekemällä mitä tahansa työtä. Vaikka puhelinmyyntiä.

Vierailija
45/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksen työkokeilussa tiedän olleen jopa ehdonalaisessa olleen pantavangin. Työkokeilu on juuri kaltaisiasi varten. Siitä on ehkä hyvä aloittaa. 

Olen ollut työkokeilussa ja kuntouttavassa työtoiminnassa, muttei se ole mitään muuta kuin sellaista leikkimistä pidemmän päälle. tein tuota 2vuotta, muttei siitä ollut mitään konkreettista hyötyä mihinkään suuntaan.

joillekin tuo sopii, jos haluaa vain ottaa rennosti ja käydä jossain helpossa paikassa josta saat 9€/päivä, eikä tarvi muutakuin ilmestyä paikalle ajoissa. itse taas  kaipaan jotain ihan oikeita töitä millä saan maksettua velkani jne..

Suoraan vaan kysymään. Mene. Työnjohtajat tai pomot.

Olet nyt paremmassa kunnossa ja parantunut noista päihteistä.

Näytät muillekin sen. Kyllä löydät.

Työkkärin kautta myös- mutta myös itse kannattaa suoraan olla aktiivinen.

Vierailija
46/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nuo rikosrekisterin tarkastukset ovat aika harvinaisia tavallisissa duunari hommissa.

Vierailija
47/47 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei saa vaikka ei käyttäisi päihteitä kuten minä. En ole koskaan tehnyt mitään rikosta enkä ole saanut töitä 8 vuoteen silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme