Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa, kun ihmiset heittelevät kaupoissa esim. kylmätuotteita minne sattuu

Vierailija
01.01.2024 |

Eikö kunnioiteta ruokaa ollenkaan? Kaupoissa näkee yhä enemmän jätettynä ruokapaketteja lojumaan ihan vääriin paikkoihin. Eilenkin oli kinkku-leikkele paketti heitetty karkki-hyllyyn. Roskiinhan sekin menee, kun on lämpimään jätetty kylmä-tuote. Jotenkin ottaa päähän tällainen ruoalla sotkeminen, kun monissa maissa koetaan todellista nälänhätää. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja henkilökunnalle lisätyötä. Saisivat kameravalvonnasta kattella että kuka hylkää minkäkin tuotteen ja sitte pistää maksamaan ne!

Miten se kameravalvonta antaa sinulle sen osoitteen, mihin lähettää se lasku?

Ääliö! Kameravalvonta näkee kun joku hylkää tuotteen, käy hakemassa sen ja ko tuote laskutetaan asiakkaalta kassalla.

Sinun vatipäisen idioottivajakin kuvitelmissa siis joku pystyy valvomaan livenä kameroista joka ikistä hyllyväliä koko ajan? Jessus mikä tollo 

Hän kuvittelee että ne valvontajärjestelmät ja vartioiden tuomat kustannukset on murto osa siitä 3€ jauheliha paketista.

Vierailija
22/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin otsikolle. Hassu mielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos, kun muistutit minua aiheeseen liittyvästä asiasta. Minulla on pakkasessa yksi jäätelötuutti, voisin syödä sen tänään jälkiruuaksi... Ööö, jos muistan enää sitten. 

Mutta itse aiheeseen. Minulla on korona-ajasta jäänyt itselleni periaate: jos kosket tuotteeseen, niin ostat sen. Ei mitään hypistelyjä ja hipelöintiä ja tuote takaisin hyllyyn. Kyllä sen päätöksen voi tehdä, ennen kuin tuotteeseen koskee. Ihan sama onko pakaste, peruna, heräteostos-pulla tai mikä tahansa. Tiedän kyllä, että moni varmaan nauraa tällaiselle "periaatteelle". Mutta eipähän teidän muiden tarvitse ostaa mitään, mitä olen turhaan näpelöinyt.

Niissä tuotteissa on pakkausselosteet ihan tarkoituksella. Jotkut haluavat lukea niitä. Sinun henkilökohtainen pöpökammosi ei estä ketään tekemästä niin.

Vierailija
24/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos, kun muistutit minua aiheeseen liittyvästä asiasta. Minulla on pakkasessa yksi jäätelötuutti, voisin syödä sen tänään jälkiruuaksi... Ööö, jos muistan enää sitten. 

Mutta itse aiheeseen. Minulla on korona-ajasta jäänyt itselleni periaate: jos kosket tuotteeseen, niin ostat sen. Ei mitään hypistelyjä ja hipelöintiä ja tuote takaisin hyllyyn. Kyllä sen päätöksen voi tehdä, ennen kuin tuotteeseen koskee. Ihan sama onko pakaste, peruna, heräteostos-pulla tai mikä tahansa. Tiedän kyllä, että moni varmaan nauraa tällaiselle "periaatteelle". Mutta eipähän teidän muiden tarvitse ostaa mitään, mitä olen turhaan näpelöinyt.

Sinua varten voidaan pakata ruokaa ilman tuoteselosteita. Älä sitten valita, jos saat vanhentunutta moskaa. 

Me muut yhä haluamme lukea niitä.  

Vierailija
25/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko he siellä kaupassa kylmätuotesotaa?

Vierailija
26/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli vain omista asioistasi.

Miksi, vit un kusipää? Mitä hyötyä siitä on kenellekään, että välinpitämättömät mölönaamat aiheuttavat hävikkiä?

Vierailija
27/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä kaupan kassamyyjänä tuo on todella raivostuttavaa. Kylmätuotteita jätetään kuivatuotehyllyyn. Mielestäni asiakas on velvollinen korvaamaan sen tuotteen, sillä sehän pitää laittaa hävikkiin. 

Naurettavinta oli, että jos asiakas kassajonossa huomaa että kurkku on toisesta päästä pilaantunut, niin hän tyrkkäsi sen siihen kassakarkkihyllyyn! Sanoin sitten, että otan sen kurkun tänne kassalle, niin se saadaan kohta hävikkiin. 

Vierailija
28/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ok näpelöidä, jos haluaa lukea tuoteselosteen.

Sulla on todennäköisesti älypuhelin. Näpelöi sitä, etsi tuote netistä ja lue tuoteseloste sieltä.

Vierailija
29/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua varten voidaan pakata ruokaa ilman tuoteselosteita. Älä sitten valita, jos saat vanhentunutta moskaa. 

Me muut yhä haluamme lukea niitä.  

Menikö kovastikin tunteisiin? En missään kohtaa väittänyt tai edes vihjannut, että muiden pitää toimia samoin kuin minun. Olisi täysin epärealistista olettaa sellaista. Sitä paitsi suurimmassa osassa tuotteita on parasta ennen / viimeinen käyttöpäivä aika hyvin esillä. 

Ja lopuksi, kenenkään ei tarvitse pakata mun ruokia erikseen tai suunnitella minua varten jotain tuoteselosteettomia pakkauksia. Vai haluatko siitä tulevat kulut myös omien ruokiesi hintaan?

Vierailija
30/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari muuta ärsyttävää asiaa:

1) lapset syövät kaupassa

2) lapset istuvat ostoskärryissä paskasine kenkineen, siis eivät istu kärryn istuimessa, vaan kärryssä.

Vierailija
31/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja henkilökunnalle lisätyötä. Saisivat kameravalvonnasta kattella että kuka hylkää minkäkin tuotteen ja sitte pistää maksamaan ne!

Miten se kameravalvonta antaa sinulle sen osoitteen, mihin lähettää se lasku?

Vartia pistää naaman mieleen ja seuraavaksi, kun tulet kauppaan, niin syöttää se tuotteen sulle ja lisäksi käytte kassan kautta tai susta tehdään myymälävarkaus ilmoitus.

Olisko hyvä skenario, sulle?

Vierailija
32/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit ei tajua, että kaupoissa on todella paljon valvontakameroita. Kauppias laittaa naaman mieleen. 

Vierailija
33/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä voisi kauppias veloittaa, loppuu nopeasti heittely. 

Ha kenelle sinä ajattelit sen laskun osoittaa ja miten?

Kyllä me kaikki muut näitten välinpitämättömien töllöt maksetaan ihan itse tuotteiden hinnoissa. Ei kauppa hävikkiä omaan piikkiin ota.

Vierailija
34/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin asiat korjaantuvat, kunhan kaikkiin ihmisiin asennetaan mikrosiru, joka paikantaa heidän liikkeensä millimetrin ja sekunnin tarkkuudella.

Vierailija
35/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella monella on alkanut vuosi 2024 todella hyvissä merkeissä. XD Nauttikaa nettiraivostanne.

Vierailija
36/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on pienessäkin kaupassa paljon ja roskiin menee. Kaikki hävikki merkataan ylös ja joku laskee miten ne jyvitetään tuotteiden hintoihin, näin ne hinnat nousee.

Vierailija
37/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli vain omista asioistasi.

Tämä nyt vaan on minunkin asia. Me asiakkaat maksetaan tuotteiden nousevissa hinnoissa kaikkien teidän idioottien varastelut, tuotteiden jättämiset sinne sun tänne ja muun yleisen sikailun.

Mielestäni nämä typerykset pitäisi ottaa kiinni ja laittaa maksamaan sikailunsa.

Vierailija
38/38 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuore kala on kallista, mutta

Viimeksi löysin noin puolen kilon paketin perattuja ahvenfileitä kahvipakettien päältä, ja vein sen palvelutiskille.

Siellä palveluhenkilö totesi, että hän arveli jo ojentaessaan paketin asiakkaalle sen päätyvän muualle kuin marketin kassalle. Kuulemma sen näki asiakkaan ilmeestä, kun hän näki kalaostoksensa hinnan.

Miksi asiakas ei tässä vaiheessa voinut sanoa, että kalat ovatkin hänelle liian kalliita?

Nyt kun ne olivat lojuneet siellä lämpimässä tuntemattoman ajan, niin ne menivät hävikkiin.

Kalaa paljon syövänä minua harmitti. Minusta ei ole häpeä sanoa palvelutiskillä että anteeksi, nämä ovatkin liian kalliita minulle.

Se, että on vähissä varoissa ei oikeuta halveksimaan jotakin ruoka-ainetta niin paljon, että sen hylkää hyllyyn. Se kertoo ruuan arvostamisen ja kalastajan työn väheksymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan