Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia hankkii lisätuloja sokerideittailulla ja myymällä käytettyjä alusvaatteitaan

Vierailija
01.01.2024 |

Sofia Tuomola, 28, joka on viime vuosina työskennellyt muun muassa somevaikuttajana ja seksityöläisenä.

- Oon myynyt kuvia Only Fansissa, olen myynyt myös omia sukkiani ja alusvaatteita. Enimmäkseen olen tehnyt webcamin puolella, Sofia kertoo työstään.

POTENTIAALISILLE seurustelukumppaneilleen Sofia ei yleensä kerro heti sokerideittailusta tai Only Fansin tekemisestä. Ohjelmassa hän menee treffeille kolmen miehen kanssa, joille Sofia kertoo kierrellen tekevänsä työkseen somea.

26-vuotiaalle Michaelille ja 47-vuotiaalle Samulille Sofia kuitenkin paljastaa julkaisevansa materiaalia myös Only Fansissa.

- Ja sit mulla on ollut myös paljon sugar daddyja. Tällä hetkellä ei oo muuta kun ehkä yksi. Se on ollut hyvä lisätienesti, Sofia kertoo Michaelille.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010051551.html

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans myynnissä blackhorseja jarruraidalla

T. Reima56

niin on tuolla Sofiallakin

Vierailija
42/44 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tota joo..kukahan näitä ostaa.

Joku seniili rikas dementikko, joka ei tiedä mistä on kysymys? jos tietäisi, niin todennäköisesti oksennus lentäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näittekö jo Soffen uudet kuvat sen kasvojenkohotuksen jälkeen? IS:ssa oli kuvat ja olin valehtelematta järkyttynyt ja surullinen. Sofia ei itse edes näyttänyt kuvissa iloiselta. Nyt kasvot näyttää samalta kuin kaikilla vanhemmilla naisilla, joille on tehty kasvojenkohotus. Luonnollisuus on tiessään. Tiedän, että Soffelle on tehty ennen tätä operaatiota jo kasvoihin jotain, mutta oli silti vielä hieman luonnollisuutta jäljellä ennen tuota uusinta operaatiota. Hyvä kauneuskirurgiahan on sitä, ettei ulkopuolinen aina osaa edes sanoa, onko jonkun kasvoille tehty jotain. Kyllähän parantumisaikaa on vielä monta kuukautta jäljellä ja toivottavasti turvotus laskee ja noihin silmiin tulee jotain eloa, mutta kuvien perusteella tuntuu, ettei Sofia itsekään ole lopputulokseen tyytyväinen. Ihan järkyttävää, että plastiikkakirurgi suostuu tekemään kasvojenkohotuksen alle kolmikymppiselle.

Monesti kuulee sanottavan, että nää operaatiot tulee aloittaa

Sanattomaksi vetää nuo uusimmat kuvat. Tulee mieleen kuuluisa kauneusleikkausten "kissanainen" Jocelyn Wildenstein.

Vierailija
44/44 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis möi miehille miehen peräaukon ja pallien tuoksuja ja mulkun hajua? Ja kertoo siitä koko maailmalle ja sitten ihmettelee kun porukak ei ymmärrä. Nyt nyt nyt nyt...