Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-passin omaraha nollautunut vuoden vaihteessa

Vierailija
01.01.2024 |

Kiva aloitus uudelle vuodelle. Pari sataa euroa oli tilille tallennettuna, jotta voisin heti alkuvuodesta hyödyntää liikuntaedun. Nyt omaraha on poissa eikä työnantaja ole laittanut tilille lounasetua eikä liikunta- tai kulttuurietua.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis omaraha? Se raha minkä olet omalta tililtäsi sinne siirtänyt? 

Työnantajan tarjoamat saldot nollautuu vuosittain, mutta omarahan ei kyllä pitäisi kadota minnekään.

Joo, omaraha on kadonnut. Lounasetujen viime vuodelta piti kadota, mutta tänään niitä olisi kuulunut tulla tälle kuukaudelle sekä tämän vuoden liikunta- ja kulttuuriedun olisi pitänyt tulla nyt maksuun.

Mikä työnantaja? Voisiko tämä liittyä jollakin tavalla tietyn työnantajan muutoksiin?

Valtiolla?

Vierailija
62/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla olen töissä ja meille ainakin kerrottiin, että heti ekana päivänä eivät tiedot päivity. Joten ehkä kannattaa malttaa ainakin huomiseen. 

Ps. Meillä on myös organisaatiomuutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa omaraha näyttää nollaa. 

Luulisi, että itse ladattu saldo näkyisi, vaikka työnantajan saldo päättyy.

Vai aktivoituuko omaraha kun työnantaja lataa uuden saldon?

Ei viitsisi siirrellä rahaa edestakaisin, kun epassi velottaa 5 egee siirrosta. Ja myös Lippu.fi:n kautta ostetuista lipuista 🙁

Vierailija
64/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan tosiaan hävinnyt, samoin kaikki aiemmat ostot hävinneet jonnekin. Olisko joku bugi mikä korjaantuu kohta..

Vierailija
65/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smartum-sovelluksessa voi ostaa itselleen lahjakortin ja jatkaa sillä tavoin edun voimassaoloa vuoden vaihteen yli. Onkohan se mahdollista ePassi-sovelluksessa?

Näköjään oli tullut nyt sovelluksen yläpalkkiin joku painike "Lisäaika", mutta en lähtenyt perehtymään, kun ei tässä vuoden ekana päivänä ole vielä tarvetta sellaiselle. Omarahan ei olisi pitänyt nollaantua eli siinä on joku virhe. Omaraha ei ole mitenkään riippuvaista työnantajan toimista, joten soitto Epassin aspaan korjaa asian.

Vierailija
66/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös omat rahat hävinneet ja ostot -kohta näyttää nollaa vaikka vuoden verran olen e-passia vinguttanut. 

Vierailija
67/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nollautunut mulla.

Vierailija
68/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku laittaa sinne omaa rahaa? Eikö se ois järkevämpää maksaa suoraan pankkikortilla tms toimijalle eikä ladata rahaa ensin epassiin ja maksaa sillä sitten 

Voi luoja. Jos mä haluan ostaa esim. festarilipun joka maksaa lähemmäs 200€ ja mulle on tammikuussa tullut e-passiin 80€ jonka halua käyttää tuohon lippuun, niin totta kai mun on pakko ladata sinne omaa rahaa! Tai jos ostaa uimahallin vuoden kortin ja maksaa osan e-passin työnantajan maksamalla rahalla, niin pakko siellä on olla omaa saldoa. Ei voi maksaa erikseen. 

Vierailija
69/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aukesi tänään iltapäivällä kahden jälkeen e-passi koska eilen oli opintovapaan vika päivä. Siellä näkyi edelleen omaraha 2,50€ joka sinne jäi syyskuussa. Omarahan ei pitäisi nollaantua, että joku häiräppi nyt näillä joilla se on nollaantunut. Me Attendolla saadaan 80€ tammikuussa ja 80€ heinäkuussa. Mulla näkyi heti tänään tuo 80€ siellä myös. Tämä raha siis kulttuuriin ja liikuntaan. Lounasetua meillä ei ole.

Vierailija
70/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smartum-sovelluksessa voi ostaa itselleen lahjakortin ja jatkaa sillä tavoin edun voimassaoloa vuoden vaihteen yli. Onkohan se mahdollista ePassi-sovelluksessa?

Voi vaikka tiketistä ostaa 50e lahjakortin itselle.

Vierailija
71/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös e passi ole kertaakaan muistuttanut sua että edut nollaantuu?

Vierailija
72/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku laittaa sinne omaa rahaa? Eikö se ois järkevämpää maksaa suoraan pankkikortilla tms toimijalle eikä ladata rahaa ensin epassiin ja maksaa sillä sitten 

Voi luoja. Jos mä haluan ostaa esim. festarilipun joka maksaa lähemmäs 200€ ja mulle on tammikuussa tullut e-passiin 80€ jonka halua käyttää tuohon lippuun, niin totta kai mun on pakko ladata sinne omaa rahaa! Tai jos ostaa uimahallin vuoden kortin ja maksaa osan e-passin työnantajan maksamalla rahalla, niin pakko siellä on olla omaa saldoa. Ei voi maksaa erikseen. 

Joissain paikoissa onnistuu maksaa osa ePassilla ja osa vaikka kortilla. Näin ainakin meidän tanssikoululla. Tai usein jätän ePassisaldon yli menevän osan tulemaan osamaksulaskulla. Meillä siis ei ole työnantajan puolelta sitä vaatimusta, että pitäisi maksaa aina osa itse, vaikka maksu olisi alle ePassisaldon. 

Vierailija
73/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aukesi tänään iltapäivällä kahden jälkeen e-passi koska eilen oli opintovapaan vika päivä. Siellä näkyi edelleen omaraha 2,50€ joka sinne jäi syyskuussa. Omarahan ei pitäisi nollaantua, että joku häiräppi nyt näillä joilla se on nollaantunut. Me Attendolla saadaan 80€ tammikuussa ja 80€ heinäkuussa. Mulla näkyi heti tänään tuo 80€ siellä myös. Tämä raha siis kulttuuriin ja liikuntaan. Lounasetua meillä ei ole.

Lounasedun puutteen voi vähentää verotuksessa.

Vierailija
74/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös e passi ole kertaakaan muistuttanut sua että edut nollaantuu?

Voi hyvänen aika. Nyt ei ollut ap:n kohdalla kyse eduista vaan siitä, että sinne siirretyt OMAT RAHAT ovat kadonneet. Siis rahat mitkä ap on siirtänyt sinne ihan omalta pankkitililtään.

Miksi tällä palstalla on niin paljon lukutaidottomia ihmisiä?

Vierailija
75/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää joku työnantajakohtainen? Ite maksan sujuvasti erikseen. Nytkin ostin joulukuussa 30 euron lipun keikalle, niin käytin 15,43 euroa ePassilta ja pankkikortilla maksoin 14,57 euroa. Ei mitään ongelmaa. Ärrältä ostin lipun. Mielestäni oon myös uimahallissa toiminut noin, jos ei oo saldo riittänyt. 

Vierailija
76/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain paikoissa onnistuu maksaa osa ePassilla ja osa vaikka kortilla. Näin ainakin meidän tanssikoululla. Tai usein jätän ePassisaldon yli menevän osan tulemaan osamaksulaskulla. Meillä siis ei ole työnantajan puolelta sitä vaatimusta, että pitäisi maksaa aina osa itse

Miten sä maksat netissä sekä e-passilla että kortilla? Et mitenkään. Ei joka paikassa ole tuollaiset mahdollista mitä sulla on. Haloo.

Vierailija
77/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää joku työnantajakohtainen? Ite maksan sujuvasti erikseen. Nytkin ostin joulukuussa 30 euron lipun keikalle, niin käytin 15,43 euroa ePassilta ja pankkikortilla maksoin 14,57 euroa. Ei mitään ongelmaa. Ärrältä ostin lipun. Mielestäni oon myös uimahallissa toimin

Ei luoja. Ei netissä voi maksaa kahdella eri maksutavalla!!!!

Vierailija
78/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa käytettyä lounasetua tuolla tavalla. Sovellukseen pitää olla ladattuna omaa rahaa, jotta saa lounaat maksettua. Myös kulttuuri- ja liikuntaedussa on maksaessa 50 % omavastuu, jos sen haluaa hyödyntää.

Lounasedut jäävätkin käyttämättä typerän 9e omavastuuosuuden vuoksi.

Mikäli sillä voisi maksaa koko ruuan summan voisi edes osan vuodesta syödä oikean lounaan.

Vierailija
79/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palaa kyllä takaisin. Viime vuonna oli sama homma, nollautui, mutta palasi takas. Eikä johdu työnantajasta vaan e-passista.

Vierailija
80/94 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasedun puutteen voi vähentää verotuksessa.

Niin ei ole e-passissa mitään lounasetua, mutta saamme syödä talon ruokaa halvemmalla jos haluamme. Itsellä pääasiassa eväät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi