E-passin omaraha nollautunut vuoden vaihteessa
Kiva aloitus uudelle vuodelle. Pari sataa euroa oli tilille tallennettuna, jotta voisin heti alkuvuodesta hyödyntää liikuntaedun. Nyt omaraha on poissa eikä työnantaja ole laittanut tilille lounasetua eikä liikunta- tai kulttuurietua.
Kommentit (94)
No voi voi. Itse tyhjensin tilin ennen vuoden vaihdetta. Bussilippuun, leffalippuihin, keilahalliin. 0e jäi.
Samaa katsoin. Ei pitänyt nollaantua, mutta tyhjää näyttää. Toivon, että palaa vielä takaisin kun saavat ladattua muut uudet edut.
Omarahan ei pitänyt nollautua ja alkuvuodesta piti tulla lisää etua, kun työsuhde jatkuu.
Seendes nollautuu aina rullaavasti 2 v etuuden saannista
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin. Ei pitänyt nollaantua, mutta tyhjää näyttää. Toivon, että palaa vielä takaisin kun saavat ladattua muut uudet edut.
Onkohan meillä sama työpaikka? Vaikuttaa huolestuttavalta. Laitoin e-passille jo viestiä perään mistä tässä asiassa oikein on kyse.
Siis omaraha? Se raha minkä olet omalta tililtäsi sinne siirtänyt?
Työnantajan tarjoamat saldot nollautuu vuosittain, mutta omarahan ei kyllä pitäisi kadota minnekään.
Smartum-sovelluksessa voi ostaa itselleen lahjakortin ja jatkaa sillä tavoin edun voimassaoloa vuoden vaihteen yli. Onkohan se mahdollista ePassi-sovelluksessa?
Vierailija kirjoitti:
Seendes nollautuu aina rullaavasti 2 v etuuden saannista
Omarahan ei pitäisi nollautua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajan tarjoamat saldot nollautuu vuosittain, mutta omarahan ei kyllä pitäisi kadota minnekään.
Joo, omaraha on kadonnut. Lounasetujen viime vuodelta piti kadota, mutta tänään niitä olisi kuulunut tulla tälle kuukaudelle sekä tämän vuoden liikunta- ja kulttuuriedun olisi pitänyt tulla nyt maksuun.
No eipä mullakaan näkynyt mitään saldoja siellä. Pitäs tulla 160€ ja omarahaa oli viel 20€ käyttämättä.josko ilmaantuu jossain vaiheessa...
Muuten meen pomolle valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin näkyy. Työnantajasi on ehkä irtisanonut sopimuksen tai jättänyt maksunsa epassille maksamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, omaraha on kadonnut. Lounasetujen viime vuodelta piti kadota, mutta tänään niitä olisi kuulunut tulla tälle kuukaudelle sekä tämän vuoden liikunta- ja kulttuuriedun olisi pitänyt tulla nyt maksuun.
Juu ymmärsin ongelman. Kirjoitin noin, kun ensimmäiset kommentoijat tuskin on käyttäneet epassia ikinä.
Outo juttu. Kävin itsekin katsomassa ja mulla kaikki kunnossa. Kannattaa ottaa yhteyttä epassiin, jos ei ala huomenna näkymään rahoja. Ehkä joku tekninen ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin näkyy. Työnantajasi on ehkä irtisanonut sopimuksen tai jättänyt maksunsa epassille maksamatta?
Voi olla. E-passissa lukee ettei etuja löydy, jos yrittää aktivoida tiliä sähköpostilla tai puhelinnumerolla.
Toi ois hyvä jos ei nollaantus. Vuoden viimesenä päivänä ihan törkeet jonot ja asiakkaat rähjää ja pahimmassa tapauksessa rupeavat vasta siinä vaiheessa miettimään että mitäs sitä ostais. Ja jonot on tietty henkilökunnan syytä vaikka niitä etuja ois voinnu käyttää aikaisemminkin.;)
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI tuon tietää.
Jos kerran kaikki tietää, miksi kukaan ei kertonut tuota e-passin tiedotuksesta vastaaville, kun e-passi itse mainostaa, että omaraha ei häviä mihinkään, vaikka muut edut nollaantuvat vuodenvaihteessa.
Mulle on tullut kolmen kuukauden saldo Epassi tilille, kysykää työnantajalta miksei teillä näy joille ei ole tullut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI tuon tietää.
Jos kerran kaikki tietää, miksi kukaan ei kertonut tuota e-passin tiedotuksesta vastaaville, kun e-passi itse mainostaa, että omaraha ei häviä mihinkään, vaikka muut edut nollaantuvat vuodenvaihteessa.
Kunhan huutelee, vaikka ei edes ymmärrä mistä puhuu. Omarahan ei kuulu kadota minnekään. Jos kuuluisi kadota niin eihän kukaan sinne lataisi ikinä mitään. Sitä myös voisi kutsua varkaudeksi, jos vuosittain nappaavat ihmisten itse lataamat saldot pois. Joku vika siellä nyt on.
https://support.epassi.fi/fi/support/solutions/articles/77000133304-mit…-
"Vuodenvaihteessa työntekijän Epassi-tilillä oleva käyttämätön OmaRaha-saldo siirtyy sellaisenaan seuraavalle vuodelle."
Meidän firman tiedotteesta lukeneena opin että omaraha nollautuu kuukauden ajaksi kun siirtävät uudet edut tilille. Omaraha näkyy taas helmikuussa. Näin meillä.
KAIKKI tuon tietää.