Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos xxl-kokoinen nainen haluaa ratsastaa sulla

Vierailija
01.01.2024 |

Niin herättääkö se jotain pelkotiloja? Tuleeko sellainen olo, että tukehtuu toisen alle? En uskalla sanoa uudelle tyypille, jonka kanssa vielä vasta fantasioidaan panemisesta, että mieluiten hänellä ratsastaisin, koska se on takuuvarma keino saada mut huutamaan ja lujaa. Hän kun enemmän fantasioi takaapäin panemisesta. Tyyppi on kuitenkin niin ihana, että panemaan on pakko päästä ja ei sillä asennolla niin väliä, mutta häpeilen tätä omaa kokoani enkä uskalla tätä asuntoa edes ehdottaa. Omat mitat 170cm 102kg.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa eli asentoa 🙈

Vierailija
2/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen voi taittaa päällä ollessaan peniksen, mutta kyse on enemmän siitä, osaako ratsastaa niin, että penis ei luiskahda ulos.

Itselläni on ratsastanut sinua isompiakin tyttöjä, ilman pelkotiloja. Reilu eteenpäin nojaaminen voi aiheuttaa joskus tukehtumisentunteita, jos on runsaasti mahaa.

Todennäköisesti hän pitää muodokkaista naisista, koska fantasioi takaapäin panemisesta, joten huoli koostasi lienee lähinnä omassa päässäsi. Kannattaa kysyä mielipide ratsastamisesta ikäänkuin neutraalina asiana, tekemättä asiasta numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 102kg ole vielä kovin painava, joten ratsaille vaa jipii jee yah

Vierailija
4/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oot, panisin.

Vierailija
5/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan edes ajaudu kyseiseen tilanteeseen. Eihän mulla varmaan edes seisoisi tollasen läskikasan edessä. Joten kysymys on puhtaasti teoreettinen.

Vierailija
6/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxl kokoinen nainen petti miestänsä mun kanssa, ihmeen hyvin sai ratsastettua mun päällä ja vieläpä kakkoseen, oli sellainen tuhma tapaus. Siinä pitää osata käyttää sängyn pehmeyttä sellasena joustoa ja rytmikästä pomppua antavana materiaalina.

Vierailija
7/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on xxl kokoa. Ratsastamisen kanssa ei ole ongelmaa kun omistan keskivertoa pitemmän peniksen. On mahtavaa kun hän ratsastaa ja isot rinnat heiluvat vapaana naaman edessä. Hän sanoo saavansa kovia orgasmeja kun saa itse ohjailla panemistaan. On todella kiihkeä naaras vaikka on pehmoinen näin nätisti sanottuna. M47.

Vierailija
8/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun satulaan vaan.

M53

Vierailija
9/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä pelkoja, päinvastoin. Saisit todellakin ratsastaa. Mutta ensin voisit istua naamalleni...

Vierailija
10/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä nähnyt yli 100kg:sta, joka osaisi ratsastaa. Sisään saa toki, mutta ratsastus onkin sitten niin ja näin. Ei tahdo takapuoli nousta, mutta onhan se keinuminenkin ok. Itsellä vähän hankalaa liikkua sen ylivoiman alla, mutta parhaani yritän.

Toista se on urheilullinen nainen, joka jaksaa liikkua ja liikuttaa lantiotaan.

Vierailija
11/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen joo että pitää muodokkaista , tuntuu tosin pitävän vähän kaikenkokoisista ja näköisistä. Mulla löytyy rintaa ja takamusta, mut enemmän hän on koko ajan tossa pyllyssä kiinni vaikka enemmän haluaisin tunkea rintojani hänen naamalle ja tukehduttaa hänet vaikka niihin. Kauheeta kun tää alku on jotenkin vaikeeta, kun haluan niin kovin että toinen haluaa mua enemmän kuin mitään muuta, etten uskalla jakaa omia fantasioitani, kun pelkään että hänellä lässähtää heti. Ap

Vierailija
12/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän kiinnostaa, että minkälaista jumppaa siinä päällä pitäisi sitten olla? Itse tosiaan myötäilen sängyn pehmeyttä ja keinutan toista vasten, myös takapuoli nousee. Selin istuminen toisen päällä myös ihanaa. Saan näissä asennoissa yhden yhdynnän aikana useammankin kerran, mikäli mies vaan kestää, harvoin vaan kestää. Mutta ehkä toiset miehet sitten enemmän tykkäävät päällä sellaisesta pomputtelusta. Ap

Vierailija
13/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kiinnostaa, että minkälaista jumppaa siinä päällä pitäisi sitten olla? Itse tosiaan myötäilen sängyn pehmeyttä ja keinutan toista vasten, myös takapuoli nousee. Selin istuminen toisen päällä myös ihanaa. Saan näissä asennoissa yhden yhdynnän aikana useammankin kerran, mikäli mies vaan kestää, harvoin vaan kestää. Mutta ehkä toiset miehet sitten enemmän tykkäävät päällä sellaisesta pomputtelusta. Ap

Jos tapahtuu liikettä vartta pitkin niin se on se juttu. Ja oman kokemuksen mukaan sen liikkeen saaminen on painavalle tytölle hankalaa. Itse en saa siitä mitään jos nainen heiluu ja puhkuu päällä, mutta tanko ei saa liikekitkaa osakseen.

Vierailija
14/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä pompottelua, vaan lypsämistä.

Vierailija
15/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä lypsämistä just teen. Myöskin. Enemmän keinuttelua, mut satunnaisesti myös lypsyä. Vähän kaikkea. Rankkaa liikuntaa se on ja en sano, ettenkö siitä väsyisi. Lypsäminen ei tunnu mulle niin hyvältä, mutta miehiin näyttää toimivan, siksi sitäkin teen. Mutta se keinutteli ja rintoihin koskeminen samalla, se on menoa. Sit mies nostaa lantiota satunnaisesti niin että menee kunnolla pohjaan, silloin saattaa jo tulla ekat huudot. Ap

Vierailija
16/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen joo että pitää muodokkaista , tuntuu tosin pitävän vähän kaikenkokoisista ja näköisistä. Mulla löytyy rintaa ja takamusta, mut enemmän hän on koko ajan tossa pyllyssä kiinni vaikka enemmän haluaisin tunkea rintojani hänen naamalle ja tukehduttaa hänet vaikka niihin. Kauheeta kun tää alku on jotenkin vaikeeta, kun haluan niin kovin että toinen haluaa mua enemmän kuin mitään muuta, etten uskalla jakaa omia fantasioitani, kun pelkään että hänellä lässähtää heti. Ap

Voit pyytää miestäsi leikkimään enemmän rinnoillasi koska tykkäät siitä, ehkä siitä mies ottaisi ns. onkeensa. Näin mäkin tein ja toimi niin hyvin, että saan välillä hätistellä poiskin niiden kimpusta. :)

Vierailija
17/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tuntuu susta mukavammalta, keinuttaminen vai lypsäminen ylös-alas vartta pitkin? Mies saa todennäköisesti hieman vähemmän kiihotusta keinuttamista, joten voit koettaa tehdä enemmän sitä jos tykkäät siitä kun mies kestää kauemmin.

Vierailija
18/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ihan fysiikkaa. Moni mies painaa yli 100kg, ja makaa naisen päällä. Tukehtuuko mies siinä? Silloinhan molempiin, myös miehen rintaan kohdistuu se sama paino. Voiman, ja vastavoiman laki. No tällaisia kirjoittelemalla ei taatusti saa naista, mutta emoä niitä täältä haekkaan.

Vierailija
19/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin olisi pelkästään kiihottavaa tuollainen.

Vierailija
20/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sitä lypsämistä just teen. Myöskin. Enemmän keinuttelua, mut satunnaisesti myös lypsyä. Vähän kaikkea. Rankkaa liikuntaa se on ja en sano, ettenkö siitä väsyisi. Lypsäminen ei tunnu mulle niin hyvältä, mutta miehiin näyttää toimivan, siksi sitäkin teen. Mutta se keinutteli ja rintoihin koskeminen samalla, se on menoa. Sit mies nostaa lantiota satunnaisesti niin että menee kunnolla pohjaan, silloin saattaa jo tulla ekat huudot. Ap

Kuulostaa siltä, että olet ns. hyvä sängyssä ja pidät seksistä. Jos mies ei näillä spekseillä halua sinua ratsastamaan, vika ei ole ainakaan sinussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän