Kaveri ei käytä irtosuhteissa kondomia, mikä avuksi??
Ihan uskomatonta. Kaverini, 30-vuotias nainen ryhtyi/päätyi sinkuksi hiljattain. Vietettiin aikoinaan villit ja vapaat vuodet yhdessä ja rymisteltyä tuli oikein kunnolla. Nyt hän on palannut entiseen muutaman vuoden parisuhteen jälkeen, mutta ei käytä irtosuhteissa kondomia. Ei kuulemma tykkää siitä ja miehetkin nauttivat enemmän
Minä en suinkaan tuomitse yhden illan juttuja, koska olen niitä itsekin harrastanut ja välillä ilman kondomia. Sen sijaan olen tosi huolissani siitä, että hän ei käytä kondomia partnereiden kanssa. Olen koettanut puhua järkeä, mutta ei.
Kommentit (20)
No tulikos mieleesi, että ehkä kaverisi osaa valita pelkät laadukkaat panokumppanit, eikä haksahda niihin tautisiin?
Oletko puhunut sukupuolitaudeista ja raskaudesta. Vaikutuksesta lapseen jos tulee raskaaksi. Hiv, kuppa, supertippuri, bakteeritulehdus, herpes, kondylooma. Oletko varoittanut. Sehän voi levitä muihinkin naisiin miesten kautta helposti, jopa vaimoon, pahimmassa tapauksessa lapseen äidin käsistä joku herpes tai papilloomavirus. Puhumattakaan tautivirusaalloista.
Onneksi ei ole vielä käynyt mielessäni huolehtia ystävienikin ehkäisyasioista.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ s e asia sulle kuuluu!
Omapa on asiansa kaverilla
En muusta tiedä, mutta kuulin kerran yhden naisen kauan sitten puhuvan, että bongaa baarista varattuja miehiä, koska
1) ne luultavasti osaa jotain, 2) eivät jää roikkumaan ja 3) niiltä ei saa tauteja.
Sitä en tiedä, pitääkö paikkaansa.
Se on ihan järjettömän tyhmää käytöstä. En minäkään ole ikinä käyttänyt ellei mies ole halunnut käyttää ja ei ole ikinä ollut ainuttakaan sukupuolitautia ja se on ihme. Viimeisin papakin oli puhdas. On ollut hyvä tuuri, varsinkin kun olen pannut ihan hillittömiä kyläpyöriä joten siinä on lotottu rankasti. Enää en olisi niin tyhmä.
Siinä syy, miksi en iske sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
En muusta tiedä, mutta kuulin kerran yhden naisen kauan sitten puhuvan, että bongaa baarista varattuja miehiä, koska
1) ne luultavasti osaa jotain, 2) eivät jää roikkumaan ja 3) niiltä ei saa tauteja.
Sitä en tiedä, pitääkö paikkaansa.
Millä logiikalla varatulta mieheltä, joka baarista lähtee joka pirkon mukaan ei saa tauteja? Kotona voi olla varmuusvälineet käytössä, niin kylillä voi hurjastella.
Vierailija kirjoitti:
Siinä syy, miksi en iske sinkkunaisia.
Kaikki toisen varattuun koskeneet tietävät, että varatut ei kumia kysele.
Oletko se sama tyyppi, joka levittää kondomin ilosanomaa? Tällä kertaa tällaisella tarinalla.
Kavereiden asiat ei kuulu sulle. Olen itse pistänyt välit poikki muutamaankin kaveriin, joiden kanssa kommunikointi on sitä, että jatkuvasti neuvovat toista eri asioissa, jotta itse voivat tuntea itsensä paremmaksi. Nyt menossa vakava mietintä yhden suhteen, kun besserwisseröinti pahentunut viime aikoina ja kun ei muuta viimeksi keksinyt niin piti alkaa tehdä ongelma siitä, että juon useamman kupin päivässä kahvia eli hänen mielestään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No tulikos mieleesi, että ehkä kaverisi osaa valita pelkät laadukkaat panokumppanit, eikä haksahda niihin tautisiin?
Iskee vain neitsytpoikia taluttamalla heidät korvasta sänkyyn? Ylilaudalta varmaan löytyy sellaisia.
Jos olet hänen kanssaan hyvin hyvin läheinen, niin voinet puhua hänelle suoraan. Jos et ole, niin etpä voi tehdä oikein mitään.
Kantsii ottaa suuhun tai kakkoseen. Vai haluaakohan hän päästä neuvolan asiakkaaksi? 😁
Jos kerran hyvä kaverisi, niin sano että pyytää kavereita nostamaan just ennen kun alkaa tuntumaan hyvältä
Olisko sulla antaa tän kaverin yhteystietoja. Kaverin puolesta kysyn.