Ei ole krapulaa
Kommentit (9)
Olen ollut syksystä lähtien raittiina. Idea lähti laihdutuksesta, kun ajattelin, että jo pienet määrät alkoholia sotkee laihdutuksen. Vuoden 2024 pidän alkoholittomana vuotena ja jos tuntuu siltä, että tästä tuli elämäntapani, ryhdyn kokonaan absolutiksi.
Juu, kohta rapulasexulia, ihan parasta.
Ryyppään joka sunnuntai, mutta jouluna ja uutena vuotena en ryypännyt kertaakaan. Heti kun tulee normaali sunnuntai täytyy ryypätä. Formula1 tulee sunnuntaisin pitkin vuotta.
Ei ole, ei. Olin eilen kasiin asti töissä, töiden jälkeen pelailin Skyrimiä pleikkarilla pari tuntia ja söin sipsejä. Nukuin jo kun vuosi vaihtui. Mukavaa tämä keski-ikä kun ei tarvi enää hötkyillä yötä myöten baareissa.
En ole krapulassa minäkään. Olen siitä onnellisessa asemassa, että humalassa oleminen lakkasi vain huvittamasta. Eikä olisi mitään estettä, esim. perhe, voisin olla ympäripäissäni vaikka kaiken aikaa. En vain halua.
Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti!
Ryyppäsin päivää etuajassa. Krapula alkaa olla kokonaan ohi.
Ei ole mullakaan. Outo tunne, olen juonut viime aikoina ihan liikaa ja joudun tosissani miettiä miten vähentää.
Join eilen klo 16-23 välisenä aikana litran kuohuviiniä ja söin samalla vaikka mitä.
Kävelin yöllä 2 km parhaalle rakettipaikalle ja näin, kun tuhansia euroja pamahti taivaalle, upeaa oli katsella. Kiitos ihmiset ilmaisesta ilosta.
Yöunet katkonaiset, päätä jomottelee, mutta aamuruoka maistui. Tänään piti siemailla shampanjaa, mutta jäänee väliin, ellen saa seuraa.
Ei mullakaan oon vielä tukevassn kännissä