Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman SINÄ valitsisit?

Vierailija
07.01.2007 |

Rahaa on käytettävissä x määrä. Se riittää joko pientaloon tai kerrostaloasuntoon ja kesämökkiin. Kumman vaihtoehdon valitsisit ja miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientalossa joudut olemaan talonmiehenä kesät talvet, kerrostalossa asuminen on huoletonta ja vaivatonta ja kesämökillä joudut tekemään vähemmän hommia...

Vierailija
2/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välttämättä valitsisi kumpaakaan. Rivari on hyvä vaihtoehto kerrostalolle, kesämökkiä en silti omaksi ostaisi, ellen varmasti tietäisi, että siellä on aikaa olla paljon, eikä muualle paljon tee mieli. Muussa tapauksessa tyytyisin vuokralomailuun, vaikken ostaisikiaan omakotitaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäisiä lapsia. Pienten kanssa oma piha on tosi kätevä.

Vierailija
4/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta minä käyn mielelläni kyllä vanhempieni/mieheni vanhempien kesämökeillä mutta en itse ainakaan tässä elämän vaiheessa halua niin vastuuta mökistä, puhumattakaan niistä töistä ja kustannuksista.

Toisin kun joku toinen olen sitä mieltä että jos kesäpaikan haluaa pitää kauniina niin se vaatii paljon töitä. Ja rahaa vaikkei oliskaan iso paikka. Ihana asua pienessä paritalossa missä pieni piha ja vierailla silloin kun haluaa/kutsutaan töisten mökeillä.

Mutta jos ap on tosi mökki ihminen niin sitten ehkä kerrostalo+mökki

Vierailija
5/5 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ oma piha ympäri vuoden

~ tuntuu enemmän omalta (kerrostalossa joudut talon jakamaan muiden kanssa)

~ todennäköisesti pinta-alaltaan isompi ?!

~ ei tarvitse huolehtia mökin kustannuksista ja töistä