Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin uutena vuotena

Vierailija
31.12.2023 |

Olen yksin uutena vuotena. Mies ilmoitti eilen olevansa rakastunut toiseen ja lähti sinne. Suhteen loppu oli vääjäämätön jo pidemmän aikaa, mutta on niin outoa olla yksin. Tavallaan haluankin olla yksin, useampi ihminen tarjosi seuraansa, mutta ... En tiedä. Kohtalotovereita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla panemaan sua.

Vierailija
2/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, mutta pakko jättää väliin, olisin ihan lahna 😁 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, mutta pakko jättää väliin, olisin ihan lahna 😁 

Ap

No sehän ei nyt haittaa ollenkaan. 😘

Vierailija
4/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena niillä menevillä tytöillä ja hauskoilla ja komeilla pojilla oli iloisia uuden vuoden juhlia, joissa oli pussailua, hiplaamista ja ehkä vähän sitä seks... Mutta ne kilteimmät pojat suljettiin ulos 😔

Vierailija
5/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä luulin otsikosta, että täällä on taas joku niistä valittajista, jotka ovat aina olleet yksin joulut ja uudetvuodet, koska muut ihmiset ovat niin ilkeitä, vaikka he itse ovat tosi kivoja ja mukavia.

Sinä et ehkä olekaan noita toivottomia tapauksia, vaan ihan sosiaaliset kyvyt omaava, jolla on vain juuri nyt käynyt huono tuuri.

Olet varmasti shokissa. Mutta huomenna alkaa uusi vuosi, ja se alkaa sataprosenttisen varmasti paremmin kuin miten vanha vuosi päättyi.

Vierailija
6/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sùhde päättyi pari päivää ennen joulua. Siitä lähtien yksin kotona. Kaupassa olen käynyt ja pari kertaa kävelyllä. Olo turta, mutta rauhallinen.

Vierailija
7/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kehuista ja tsempistä! En ole täydellinen enkä aina mukavakaan vaikka yritän. Mutta onneksi on tukea. Ja juuri ennen joulua jätetyksi tuleminen on tuplasti inhottavampaa kuin uutena vuotena. 

Vierailija
8/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä treffipyyntööni nainen vastannut, eli menen nukkumaan enkä lähde katselemaan raketteja ja juhlimaan uutta vuotta. M

Vierailija
9/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nuo raketit näkyy yksinkin, pikkuhiljaa paukuttelevat.

Vierailija
10/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus treffi-miehelle. Täällä nainen, joka olisi ollut onnesta soikea jos joku pyytäisi treffeille. Hyvää uutta vuotta sulle kuitenkin. 

Vierailija
11/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap minkä näkönen? Jos olet alhaisen tason nainen niin yksin saat olla kun sua ei kukaan huoli. Jos olet ihan nätti ja normaalipainoinen niin kyllä miehet sua haluaa.

Olen itse ihan ok näkönen mies jolla amk koulutus.

Vierailija
12/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä luulin otsikosta, että täällä on taas joku niistä valittajista, jotka ovat aina olleet yksin joulut ja uudetvuodet, koska muut ihmiset ovat niin ilkeitä, vaikka he itse ovat tosi kivoja ja mukavia.

Sinä et ehkä olekaan noita toivottomia tapauksia, vaan ihan sosiaaliset kyvyt omaava, jolla on vain juuri nyt käynyt huono tuuri.

Olet varmasti shokissa. Mutta huomenna alkaa uusi vuosi, ja se alkaa sataprosenttisen varmasti paremmin kuin miten vanha vuosi päättyi.

Hyi saatana että oot ilkeä. Ja sulla sitten riittää seuraa?

Vierailija
13/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap minkä näkönen? Jos olet alhaisen tason nainen niin yksin saat olla kun sua ei kukaan huoli. Jos olet ihan nätti ja normaalipainoinen niin kyllä miehet sua haluaa.

Typerys - luuletko että se ok näkö riittää, kun olet noin inhottava ihminen 🤮🤮🤮

Vierailija
14/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas vaikutat nalkuttavalle pirttihirmulle. Ymmärrän että mies jätti sinut.

Vierailija
15/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana että oot ilkeä. Ja sulla sitten riittää seuraa?

Mietin ihan samaa. Mutta olen tosin huomannu, että nämä perkeleet yleensä osaa sen hovin pyörittämisen. Saavat voimansa muiden sortamisesta ja ympärille haetaan kasa perset tä nuolevia lampaita.

Vierailija
16/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas vaikutat nalkuttavalle pirttihirmulle. Ymmärrän että mies jätti sinut.

Olen eri, mutta minä taas en ihmettele, miksi sinä oot yksin. Ei naamaa, ei koulutusta ja vielä persre ikä muutenki. Aika kultakimpale.

Vierailija
17/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus treffi-miehelle. Täällä nainen, joka olisi ollut onnesta soikea jos joku pyytäisi treffeille. Hyvää uutta vuotta sulle kuitenkin. 

Täällä myös nainen joka lähtisi treffeille, mutta eipä kukaan ole pyytänyt ! No, jos ensi vuonna sitten! 

hyvää tulevaa vuotta kaikille

Vierailija
18/18 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun avioliittolainen lähti perjantaina hutsuttelemaan. Ei ole kuulunut mitään.

Toivottoman vastuuton ja välinpitämätön, empatiakyvytön. Omasta mielestään symppis🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän