Lindexin sivuilla on harmaahiuksinen, hyvin hoikka naismalli. Minähän ikäinen?
Arvostan häntä, mutta myös lindexiä kun on ottanut vanhan mallin sinne nuorten sekaan.
Oletteko nähneet?
Kommentit (62)
Kuvan malli on yli 65 -vuotias, max n.71 v.
Kaula ja kämmenet ovat kuin mummolla vaikka muuten onkin erittäin hyvin säilynyt.
Eivät afrikkalaisetkaan mustat halua katsella valkoisia malleja mieluummin kuin oman värisiään ja Persianlahden arabeille on turha yrittää myydä mitään mustan naamalla, pitävät suurena loukkauksena.
Näillä leveysasteilla vaalea ihonvöri on ainoa luonnollinen ihonväri vaikka muuta propagandaa mainoksissa esitetäänkin.
Luomileikkaus tehty, arvet näkyy.
Vierailija kirjoitti:
noin 60-65 veikkaan
No ei todella ole vähintäin 70 jopa 75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta vaatteita mallien mukaan.. Olkoot minun puolesta ketä ja mitä lystää ei kiinnosta pähkäillä...
Aika negatiivinen olet. Minusta on kiintoisaa, että nuorten joukkoon on otettu vanha, ja että hän on niin hyvin säilynyt. Ap
Niin, on hienoa kun otettu vanhempikin malli mukaan, mutta jos ei olisi "hyvin säilynyt", ei siinä mitään hienoa olisikaan. Eli ollaan muka vähemmän pinnallisia, kun otetaan vanhempia mukaan, mutta sen verran pinnallisia kuitenkin, ettei oteta niitä huonosti säilyneitä.
Eikä rumia. Rumat ei itse asiassa kelpaa nuorenakaan.
On 70+ katsokaa kaulan ja kasvojen valahtamista!
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä?
https://www.lindex.com/fi/p/8662139-7375-valkoinen-paita-jossa-rypytett…
väitän, että 57-58 v.
Kaula on ryppynen, mutta onhan Essayallakin. Siksi siitä ei voi päätellä paljoa.
n55
Lähemmäs 65v, kuvissa on joku filtteri käytössä, lähikuvat vähän utuiset. Mutta ei poista naisen kauneutta.
Aiemmin oli alusvaatemalli vanhempi nainen myös, tosi kaunis 70+.
Vaihdevuosissa ihon kimmoisuus vähenee. Hänellä leukaperät kuitenkin näkevät eikä iho roiku, vaikka ryppyjä onkin. Jos hän on yli 60 v, niin sitten on jotain kiristysapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iätön, voi olla melkein mitä tahansa ikähaarkukassa 47 - 67. Minusta tuollainen iättömyys on hienoa.
Ei 47 ole harmaa.
Voi olla, mutta ei ole tuollaisia kaularyppyjä.
Kauniisti ikääntynyt nainen joka tapauksessa.
Karseet leimat tuolla keskimmäisellä.
On varmasti noin 65 v, voi olla jopa 70v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä?
https://www.lindex.com/fi/p/8662139-7375-valkoinen-paita-jossa-rypytett…
väitän, että 57-58 v.Kaula on ryppynen, mutta onhan Essayallakin. Siksi siitä ei voi päätellä paljoa.
n55
On yli 60v. aika varmasti. Ei mulla ole kädet eikä kaula vielä noin ryppyisiä. Ja olen 50++ hoikahko.
Paljon aurinkoa ottaneilla iho rypistyy aikaisemmin.
Kaikki mallit ovat hoikkia ( lindex). Vaatteet näyttävät hyviltä heidän päällään. Mutta.
Vierailija kirjoitti:
Paljon aurinkoa ottaneilla iho rypistyy aikaisemmin.
Geeneistä kiinni, kenen iho mitäkin kestää. Tupakka vanhentaa, rytistää samoin jojolaihdutus, kaikki nuo yhdessä aika paha iholle.
Malli on 65-vuotias. Varma tieto.