Lindexin sivuilla on harmaahiuksinen, hyvin hoikka naismalli. Minähän ikäinen?
Arvostan häntä, mutta myös lindexiä kun on ottanut vanhan mallin sinne nuorten sekaan.
Oletteko nähneet?
Kommentit (62)
Mainosten hahmojen takia en enää osta mitään tuosta paikasta.
T: Vaalea 30-v suomalainen nainen
Ikä on 35, elämäntavat ovat tehneet tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
noin 60-65 veikkaan
Ollapa yhtä hyvässä kunnossa tuon ikäisenä! Ap
En osta vaatteita mallien mukaan.. Olkoot minun puolesta ketä ja mitä lystää ei kiinnosta pähkäillä...
Vierailija kirjoitti:
En osta vaatteita mallien mukaan.. Olkoot minun puolesta ketä ja mitä lystää ei kiinnosta pähkäillä...
Aika negatiivinen olet. Minusta on kiintoisaa, että nuorten joukkoon on otettu vanha, ja että hän on niin hyvin säilynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä?
https://www.lindex.com/fi/p/8662139-7375-valkoinen-paita-jossa-rypytett…
Juuri hän! Hänestä on paljon kuvia. Ap
Iätön, voi olla melkein mitä tahansa ikähaarkukassa 47 - 67. Minusta tuollainen iättömyys on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Iätön, voi olla melkein mitä tahansa ikähaarkukassa 47 - 67. Minusta tuollainen iättömyys on hienoa.
Ei 47 ole harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika negatiivinen olet. Minusta on kiintoisaa, että nuorten joukkoon on otettu vanha, ja että hän on niin hyvin säilynyt. Ap
Hyvin säilynyt? Naiset eivät ole ruokaa tai tavaraa joka säilyy hyvin tai huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 47 ole harmaa.
Kyllä monet on, tai olisi jos ei värjäisi hiuksiaan. Ei tuo vanhempi mallikaan täysin harmaa vielä ollut, paljon ruskeaa vielä seassa.
Vierailija kirjoitti:
Mainosten hahmojen takia en enää osta mitään tuosta paikasta.
T: Vaalea 30-v suomalainen nainen
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Käsien ja kaulan perusteella varmaan 70.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 47 ole harmaa.
Harmaa voi olla tosiaankin, mutta harvalla varmaan noin ryppyinen kaula kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on hienoa kun otettu vanhempikin malli mukaan, mutta jos ei olisi "hyvin säilynyt", ei siinä mitään hienoa olisikaan. Eli ollaan muka vähemmän pinnallisia, kun otetaan vanhempia mukaan, mutta sen verran pinnallisia kuitenkin, ettei oteta niitä huonosti säilyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itsellä lindex.fi sivu tarjoaa pelkkiä negge/muu ruskea malleja, jopa vauvat ovat typerän näköisiä afropompulapäitä Oikeasti ahdistavaa jo, näin pohjoismaalaisena.
Uskon kyllä, että sinua ahdistaa.
Pitäisi kyllä olla meille suomalaisille valkoihoisia malleja. Näkisi paremmin, miten sopii väri ihon väriin.
noin 60-65 veikkaan