Klinefelter- oireyhtymän vuoksi en saa jälkikasvua. En ole vaimolle tästä kertonut.
Nuoruudessa sairauden johdosta tutkittiin siittiöiden määrä jossa todettiin etten voi saada lapsia siittiöiden liian pienen määrän vuoksi. Sairastin tautia jossa hyvin tavanomaista oli tämä jälkiseuraus. Olen sinut tämän asian suhteen. Menin naisiin helmikuussa ja vaimo juttelee lapsen hankkimisesta ja miettii usein vauvaa. Tunnen itseni vaivaantuneeksi enkä saa oikein sanaa suusta. Olemme tunteneet muutaman vuoden ja suhde syventyi joten kosin viime uudenvuoden aattona. Olen 39v ja vaimo 38v. Tiedän että mitä kauemmin aikaa kuluu niin vaimon hedelmällisyys pienenee vuosi vuodelta. Ajan kuluessa tuntuu aina vaikeammalta ottaa asiaa puheeksi kun tiedän etten saa lapsia.
Kommentit (5)
Luulen että syy on se ettei kukaan nainen halua lisääntyä kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Klinefelteriä ei saa sairauden jälkitautina. Keksi parempi stoori bro.
Mistä nää id i ootti provoilijat sikiää 😂
Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan.
Ap
Voi jeesus, mene takaisin biologiantunnille. Yläastetasoiselle.
Klinefelteriä ei saa sairauden jälkitautina. Keksi parempi stoori bro.